  • 41. Data: 2008-08-14 06:55:20
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 12:55:37 -0500, witek napisał(a):

    > Nie przejdzie.

    Jak nie przejdzie? Ze względów bezpieczeństwa wszystko przejdzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 42. Data: 2008-08-14 07:01:16
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    stebi pisze:
    > Reseller pisze:

    [ciach...]
    > Przynajmniej teraz może się tym chwalić wszystkim jak to porobił
    > "ciecia" na 46zł.

    Kiedyś na którejś grupie jakich "chopaczek" się chwalił jak to na Neste
    zatankowała "za free".
    Podjechał pod dystrybutor (po drugiej stronie stał jakiś lekko zamotany
    facecik) a na pulpicie świeciło się "wybierz dystrybutor", więc w/w
    wspomniany cwaniaczek wybrał numer dystrybutora po swojej stronie -
    zatankował za "facecikowe" pieniądze i odjechał.

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 43. Data: 2008-08-14 07:04:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Jak nie przejdzie? Ze względów bezpieczeństwa wszystko przejdzie.

    nie przejdzie, bo musisz towar sprzedawać w jakiś jednostkach miary, a
    klient może kupić ich dowolną ilość.
    Bak taką jednostką nie jest.

  • 44. Data: 2008-08-14 07:38:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 14 Aug 2008 02:04:51 -0500, witek napisał(a):

    > nie przejdzie, bo musisz towar sprzedawać w jakiś jednostkach miary, a
    > klient może kupić ich dowolną ilość. Bak taką jednostką nie jest.

    No to 30 złotych też nie jest jednostką objętości ;-)

  • 45. Data: 2008-08-14 07:41:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    > To miałaby być metoda na upierdliwych klientów, którzy najpierw sobie
    > gdzieś idą, a jak obsługa naleje to sobie 'przypominają', że chcieli za m
    > mniej, albo mają problem z tym, że zamiast 30,00 wyszło 30,33 zł.

    Boże, gdzie wy tankujecie. Jak tankowałem gaz (i na stacjach benzynowych z
    obsługą) zawsze od razu się pytali za ile i jeżeli zatankował więcej (30,33zł)
    to płaciłem tą kwotę ile poprosiłem.

  • 46. Data: 2008-08-14 07:52:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Jak nie przejdzie? Ze względów bezpieczeństwa wszystko przejdzie.

    Och tak, jasne....

    "Z powodu zagrożenia terrorystycznego tankujemy tylko do pełna".

    "Z powodu zagrożenia terrorystycznego każdy klient musi, oprócz
    najdroższego paliwa, kupić także towar ze sklepu na sumę minimum 100PLN".

    "Z powodu zagrożenia wybuchem, klient ma zrobić kierownikowi stacji loda."

  • 47. Data: 2008-08-14 09:41:55
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    Użytkownik "stebi" napisał w wiadomości

    > Obstawiam, ze stacja olała 46zł jak usłyszała o sądzie i podarowała to
    > temu idiocie. Nie oszukujmy się, ale 46zł to nie majątek, chyba że ktoś
    > jest kombinatorem i jest dumny z tego, że dostał 20l LPG gratis.
    > Przynajmniej teraz może się tym chwalić wszystkim jak to porobił "ciecia"
    > na 46zł.

    hehehhe dokładnie tak, i liczy ze ktoś to pochwali, życze temu kombinatorowi
    zeby w ten sposób przerobił wszystkie stacje w miescie a po 2-3 miesiacach
    bedzie jeżdził do innego miasta tankować, chyba ze wcześniej go dzieś
    przyuważą i maske mu wyklepią

  • 48. Data: 2008-08-14 10:42:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek67 pisze:

    > hehehhe dokładnie tak, i liczy ze ktoś to pochwali, życze temu kombinatorowi

    Wy jesteście telepaci, czy po prostu zmyślacie - sądząc innych po sobie?

    > zeby w ten sposób przerobił wszystkie stacje w miescie a po 2-3 miesiacach
    > bedzie jeżdził do innego miasta tankować,

    Dlaczego do innego?

    PS: a ja tobie i tamtemu drugiemu życzę, żeby bez pytania zatankowali
    wam inne paliwo ;->

    Oczywiście grzecznie za nie zapłacicie, prawda? Nawet jeśli ktoś wleje
    benzynę do diesla lub odwrotnie ;->

  • 49. Data: 2008-08-14 12:31:08

    > Wyżej piszesz, że sprawa zakończona. Ale jak to się zakończyło?

    po prostu od ponad roku cisza.

    to byly zeznania ciecia vs moje + 2 pasazerow + monitoring

  • 50. Data: 2008-08-14 12:31:40

    szkoda dyskutowac z takim pierdolnietym debilem jak ty i ten nizej