  • 21. Data: 2010-05-17 14:16:39
    Temat: Re: nie wpuszczanie do domu (PLZ WAZNE)
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    @ witek: dzieki za odp.

  • 22. Data: 2010-05-18 07:43:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Dodatkowo, za niezameldowania lub wymeldowanie sie w terminie
    > deliwkent może być ukarany grzywną do 1000 zł.
    > Taką samą grzywną może zostać ukarana osoba, u której niezameldowany
    > mieszka (lub wisi z meldunkiem jeśli się wyprowadził) o ile ta osoba o
    > tym fakcie wie i tego nie zgłosiła,

    A także dozorca i sołtys. Ciekawe, kiedy ukarano ostatni raz...

    MJ

  • 23. Data: 2010-05-18 07:56:54
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "fir " <p...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Jeśli tam zamieszkuje to jak najbardziej. Jeśli oczywiście chce w ten
    > sposób.

    raczej nie ma wyboru <spróbuj przekimac sie chocby z pieć dni na dworzu
    przy takiej pogodzie, ja tylko go prekimalem i pogadałem z nim
    godzine na deszczu a już czuje sie zmeczony zziebniety i niewyspany>
    (dokladniej to nawet mimo tego ze nie ma wyboru to ów mój kumpel go
    nie podjal i spal w tej komórce z cegły)

    > Dokładnie tak. W praktyce różnie może to wyjść... czy policjant zrozumie o
    > co biega (czy będzie się bał późniejszych konsekwencji i oskarżeń i starał
    > się blokować jakiekolwiek działania siłowe), czy on zdoła udowodnić, że tam
    > mieszka, itd.
    > Proponuję udać się do np. dzielnicowego, na spokojnie omówić, przedstawić
    > ten problem itd. Policjanci interwencyjni nie zawsze mają odpowiednie
    > doświadczenie i czas, żeby na miejscu rozwiązać tak złożoną sytuację.

    policja wypada fatalnie w tym wypadku, policja nie dorasta do pięt tej
    sytuacji i to powoduje okropne problemy, znam lokalnego komendanta
    policji (ziomek nie taki zly) ale ten tłumaczy tylko że ten chleje
    (co nie jest w pełni prawdą - bo co najwyzej piwo - lub wrecz nieprawdą,
    bo kumpel to raczej typ pomniejszego imprezowicza jesli odwolac sie np do
    studentow) i kompletnie go olał nie przejmujac sie ta sytuacja
    i mowi 'ze jakby starał sie każdego zrozumieć to miałby łeb jak sklep'

    inna sprawa z tym glabem z 997 ktory nie podnosi sluchawki telefonu
    - co wtedy mozna zrobic jak gbur z 997 nie podnosi sluchawki?

  • 24. Data: 2010-05-18 08:15:38
    Temat: Re: [OT]Re: nie wpuszczanie do domu (PLZ WAZNE)
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > ...i staraj się też nie cytować całości tylko fragmentu do którego się
    > odnosisz.
    >
    > P.S.
    > Poinformuj grupę jak się sprawa kolegi potoczyła dalej.

    moja matka poleciala do jego ciotki i jego starych i mówi ze
    byc moze ci bardziej bojac sie obciachu niz policji powiedzieli
    ze wpuszcza go do jakiegos domu 'po witkowskich' (cytuję)
    - poszedł tam ponoć spać - ja znim nie mam kontaktu nie wiem gdzie
    to jest ale pogadam z nim jak go zobacze na ulicy

  • 25. Data: 2010-05-18 08:24:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sensor napisał(a) :

    > Rany, co za tuman!

    Nieważne w co grał :-)
    Skończyłem czytać jego bełkot po 2 wierszach.
    Kolejny przypadek debilka, który nie wie co to jest przecinek,
    kropka, ani wielka litera na początku zdania. Bezstresowe wychowanie
    młodzieży daje takie efekty.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 26. Data: 2010-05-18 08:33:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "fir" <p...@p...onet.pl> napisał
    > policja wypada fatalnie w tym wypadku, policja nie dorasta do pięt tej
    > sytuacji i to powoduje okropne problemy

    Napisałem, że to nie jest łatwa sprawa na telefon 997. Raz załatwisz, innym
    razem nie. Policjant mu tych drzwi nie wywali.

    > znam lokalnego komendanta
    > policji (ziomek nie taki zly) ale

    Odpowiednim policjantem jest dzielnicowy, a w przypadku braku reakcji
    zawiadomienia i prośby o pomoc składane pisemnie. Ostatecznie, samemu wejść
    do mieszkania, po tych pismach.

> [...]
    > bo kumpel to raczej typ pomniejszego imprezowicza jesli odwolac sie np do

    A czy kolega był trzeźwy podczas interwencji? Dlaczego uważasz, że policjant
    ma uwierzyć jemu, a ignorować osoby starsze, które twierdzą, że im
    zagraża...?
    Czy nie może podjąć negocjacji z rodzicami, może samemu spróbuj z nimi
    rozmawiać. Dlaczego go wyrzucili, bez powodu...?

    > - co wtedy mozna zrobic jak gbur z 997 nie podnosi sluchawki?

    Można zadzwonić do sztabu KWP.

  • 27. Data: 2010-05-18 12:59:42
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    > Ale to Tobie zaleĹźy na odpowiedzi a nie innym na poznaniu pytania.
    > Dlaczego ktoś ma się męczyć (poza interpunkcją dochodzi też
    przeraĹşliw
    > stylistyka i błędy gramatyczne) skoro Ty nie zadasz sobie odrobiny trudu?
    >
    > Pisanie w taki sposób daje jasny sygnał, gdzie masz innych użytkowników
    > grupy.
    > I nie jest to serce.

    to pewnie wynika z niedbałości ale do przecinków mam wogóle coś
    naprzeciwko

    ->

    tp pewnie wynika z niedbałosci, czyli ogolnie masz zupełna racje,
    ale do przecinków mam w ogóle coś naprzeciwko, i chyba wolałbym
    z nimi nie przesadzać, podoba mi sie ogólnie przyjeta nieformalność
    starego internetu

    z przecinkami mam najwiekszy problem :-/

  • 28. Data: 2010-05-18 14:09:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > A także dozorca i sołtys. Ciekawe, kiedy ukarano ostatni raz...

    podejrzewam, ze nigdy, bo policja nie ma czasu na pierdoy, co nie
    znaczy, ze jak bedzie chciala to nie moze.

    Bardzo czesto natomiast stosowane, zeby usadzic niezameldowanych
    imprezujacych studentow.