  • 11. Data: 2004-03-08 00:17:15
    Temat: Re: nie dostalem PITu
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To jeszcze pytanie na najgorszy przypadek, abym nie musial
    > ponownie watku rozpoczynac - co jezeli nie dostane tego PIT?
    > Mam sie rozliczyc z US zgodnie z umowa o prace? I co dalej?

    Na razie rozliczasz sie z tym co masz na papierach. Pozniej co najwyzej
    zlozysz korekte wskazujac pracodawce jako winowajce ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-03-08 00:47:15
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Mon, 8 Mar 2004 01:17:15 +0100
    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> naskrobał(a):

    > Na razie rozliczasz sie z tym co masz na papierach. Pozniej co
    > najwyzej zlozysz korekte wskazujac pracodawce jako winowajce ...

    a ile moge czekac z korekta? i co jezeli nigdy nie przysle PITa?
    (to juz troche gdybanie :)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 13. Data: 2004-03-08 05:20:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a ile moge czekac z korekta? i co jezeli nigdy nie przysle PITa?
    > (to juz troche gdybanie :)

    Na korekte masz 5 lat ...

    --
    Krzysiek, Krakow