  • 11. Data: 2007-06-17 18:08:27
    Temat: Re: naruszenie danych osobowych - lista lokatorów
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 18:31
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f53nld$upq$1@news.dialog.net.pl>):

    > Ja bym nie kombinował, tylko zgłosił sprawę policji i wyegzekwował
    > wszczęcie działań.

    Oh, Ty to robisz w dowolnej sprawie, więc się jakoś nie dziwię.

    > To jest poważna sprawa, choć niektórzy tego nie są w stanie zrozumieć.

    No okropnie poważna....

    > Imię, nazwisko i adres zamieszkania to są chronione dane.

    I najbardziej chronią je ci którzy mają coś na sumieniu, jak Ty

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 12. Data: 2007-06-17 19:30:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    A pomijając dywagacje psychologiczno-psychiatryczno-praktyczne może
    wiesz czy obywatel ma PRAWO aby jego dane osobowe nie były w takim
    spisie? Ma? Dopiero jak to rozstrzygniesz (i Ty i inni) możemy się
    zastanawiać czy to mądre czy głupie korzystać ze swojego prawa. Ja tam
    nie mam nic przeciwko temu, ale jestem w stanie sobie wyobrazić
    racjonalne, i nie wynikające z krętactwa powody niechęci do 'wiszenia
    na klatce'

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2007-06-17 22:05:33
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 21:30
    (autor poreba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <wby6oekojxom$.dlg@halizna.pt>):

    > A pomijając dywagacje psychologiczno-psychiatryczno-praktyczne może
    > wiesz czy obywatel ma PRAWO aby jego dane osobowe nie były w takim
    > spisie? Ma?

    Polacy to w ogóle mają masę praw... Często debilnych.... Ale taki naród....

  • 14. Data: 2007-06-17 23:22:10
    Od: "lonia80" <l...@p...net.pl>

    A ja widząc taki domofon bez nazwisk to najchętniej o 2 w nocy bym podzwonił
    i zapytał " Krysia to ty?", może wtedy tabliczki zapełniły by się
    nazwiskami. Powiedzcie jak trafić nawet do dobrego znajomego w wieżowcu 16
    piętrowym z 160 mieszkaniami gdy nie ma spisu lokatorów a akurat padła nam
    komórka.

  • 15. Data: 2007-06-17 23:43:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-18 01:22 lonia80 pięknie wystukał/a:
    > A ja widząc taki domofon bez nazwisk to najchętniej o 2 w nocy bym podzwonił
    > i zapytał " Krysia to ty?",

    Tak może postąpić tylko żul i pasożyt. Normalne dziecko nawet by tak nie
    postąpiło.

> [...]
    > piętrowym z 160 mieszkaniami gdy nie ma spisu lokatorów a akurat padła nam

    Zanim gdzieś poleziesz anonsuj się przynajmniej 1 dzień wcześniej.
    Wizyty umawia się na ogół przez telefon, zresztą może ktoś nie mieć
    przyjemności Cię przyjmować u siebie.

    --
    animka

  • 16. Data: 2007-06-18 05:55:47
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    Zanim gdzieś poleziesz anonsuj się przynajmniej 1 dzień wcześniej.
    Wizyty umawia się na ogół przez telefon, zresztą może ktoś nie mieć
    przyjemności Cię przyjmować u siebie.

    Czas anonsowania się nie ma nic do rzeczy. Nie zdarzyło Ci się nigdy iść z
    zapowiedzianą wizytą do bardzo bliskich znajomych i już na klatce za Chiny
    nie móc sobie przypomnieć numeru mieszkania? Normalnie trafiłabyś do nich po
    omacku, nawet wiesz, które piętro, ale tu ten pioruński domofon i trzeba
    właściwy guzik nacisnąć...
    Anka

  • 17. Data: 2007-06-18 06:24:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Zanim powstała ustawa, firmy zatrudniały małolatów do chodzenia po
    > blokach i spisywania danych, aby wysyłac ludziom imienne
    > zawiadomienia o wygranych
    > 1.000.000 $

    no i co z tego... to w końcu ta firma traci forsę na listy które każdy
    rozsądny człowiek bez czytania wrzuca do śmietnika

  • 18. Data: 2007-06-18 06:26:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > To jest poważna sprawa, choć niektórzy tego nie są w stanie zrozumieć.
    > Imię, nazwisko i adres zamieszkania to są chronione dane.

    ja bym poszedł dalej i od razu wezwał NATO aby zbombardowali siedzibę
    spółdzielni i osiedle na wszelki przypadek też...

  • 19. Data: 2007-06-18 06:30:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:
> [...]
    >
    > Zanim gdzieś poleziesz anonsuj się przynajmniej 1 dzień wcześniej.
    > Wizyty umawia się na ogół przez telefon, zresztą może ktoś nie mieć

    ciekawe czy piszesz z włąsnego doświadczenia, znaczy nikt nie chce cie
    widzieć na oczy...

  • 20. Data: 2007-06-18 13:32:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-18 07:55 miranka pięknie wystukał/a:

> [...]
    > omacku, nawet wiesz, które piętro, ale tu ten pioruński domofon i trzeba

    Jeśli chodzi o ten guzik to masz trochę racji.
    Zdarzyło mi się coś takiego, ale noszę przy sobie telefon komórkowy i
    już pod drzwiami zadzwoniłam na telefon i zapytałam o numer mieszkania,
    a co za tym idzie o numer guzika :-)

    --
    animka