  • 1. Data: 2007-06-17 11:21:03
    Temat: Postępowanie niejawne z oskarżenia prywatnego
    Od: "Sewer" <s...@g...pl>

    Pewna spółka wytoczyła mi postępowania o pomówienie, jednak nie zgodziła się na to by
    postępowanie było jawne.

    Co oznacza, że postępowanie jest niejawne i jaka jest sankcja za ujawnienie np.
    oskarżenia, zeznania świadka? Bo nie znalazłem w kk sankcji za udostępnienie
    informacji z postępowania niejawnego.
    Czy zabronione jest publiczne ujawnianie informacji z postępowania (srodki przekazu)
    czy dotyczy także udzielenia informacji wybranym kilku osobom?

    Jest jeszcze druga rzecz, spółka wytoczyła także postępowania o ochronę dóbr
    osobistych i do tego załączyła akt oskarżenia, jednak postępowanie cywilne wydaje
    się, że jest jawne, dodam, że spółka nic nie wspomniała, iż dokumenty pochodzą z
    postępowania niejawnego. I teraz chciałbym ujawnić przynajmniej dokumenty z
    postępowania cywilnego (oczywiście razem z załącznikami czyli z aktem oskarżenia,
    który powód załączył). Czy to będzie w porządku, czyli bez zagrożenia sankcją?

    [pomijam aspekty dotyczące ochrony danych osobowych]

    Pzdr,
    Sewer