  • 11. Data: 2005-04-09 10:32:07
    Temat: Re: naloty policji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:d38anj$i66$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > z nakazem

    a mozesz sie jeszcze dowiedziec co bylo na nakazie? (z ciekawosci [pytam) -
    chodzi o cel przeszukania

    P.

    ps.
    zmien ksywke, ta jest zajeta przez pewnego debila

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 12. Data: 2005-04-09 10:41:43
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    > a jak uzasadnil zabranie calego kompa ? (a nie dysku)

    Nielegalny windows - wystarczylo, komp zarekwirowany i do sprawdzenia na
    potem. Tyle. Chyba nie myslisz, ze bawili by sie w rozkrecanie komputera i
    wyciaganie hhd??? Zreszta zeby sprawdzic dzialanie oprogramowanie zazwyczaj
    trzeba miec cala maszynke. Podpiecie samego hdd do innego kompa nie zawsze
    pozwala uruchomic system i oprogramowanie.

    Pozdr

  • 13. Data: 2005-04-09 10:42:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jesli powiem ze wiem, ale nie powiem, to co mi grozi - tak z czystej
    > ciekawosci...

    Tez nic. Jako świadek masz wynikające z art. 183 prawo odmówić
    odpowiedzi. Jako podejrzany w ogóle nie musisz rozmawiać. Podałem
    najprostszą wymówkę.

  • 14. Data: 2005-04-09 10:46:25
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    > a mozesz sie jeszcze dowiedziec co bylo na nakazie? (z ciekawosci
    [pytam) -
    > chodzi o cel przeszukania

    nie wiem, bo go osobiscie nie znam, ale sprobuje sie dowiedziec

    > ps.
    > zmien ksywke, ta jest zajeta przez pewnego debila

    Wiem, wiem - nawet dwoch - jeden byl premierem, a drugi szefem rady polityki
    pienieznej ;) Zartuje ;)

    Pozdr

  • 15. Data: 2005-04-09 10:50:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiem, wiem - nawet dwoch - jeden byl premierem, a drugi szefem rady
    > polityki
    > pienieznej ;) Zartuje ;)

    A tak bez żartów to z chamem i debilem własnie prowadziłeś dyskusję. Sprawdź
    w archiwum kto to przemus rokicki a dowiesz się dlaczego. U mnie siedzi w
    kibelku ale jak widzę skowyczy stamtąd dalej;)
    Chcesz może próbkę?Z osttniego tygodnia:
    "wez Ty sie facet jebnij w leb."
    "debil" itd. Na tej grupie rozmowa z przemusiem traktowana jest tak ja
    sranie na dywan, z kulturą nie ma nic wspólnego;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2005-04-09 11:11:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nielegalny windows - wystarczylo, komp zarekwirowany i do sprawdzenia na
    > potem. Tyle. Chyba nie myslisz, ze bawili by sie w rozkrecanie komputera i
    > wyciaganie hhd???

    a co to za zabawa ? to jest ich obowiazek.

    Zreszta zeby sprawdzic dzialanie oprogramowanie zazwyczaj
    > trzeba miec cala maszynke. Podpiecie samego hdd do innego kompa nie zawsze
    > pozwala uruchomic system i oprogramowanie.

    a kto powiedzial ze musza uruchamiac by wiedziec czy kradzuiony ?
    P.

  • 17. Data: 2005-04-09 11:17:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > siedzi w kibelku ale jak widzę skowyczy stamtąd dalej;)
    > Chcesz może próbkę?Z osttniego tygodnia:

    calego posta nie potrafisz zacyytowac?

    Watek: "Dyrektor skofiskowal komorke"
    odpowiedz na post goscia ktory uawa za stosowne zabicie Pary malzenskiej
    za to ze posiada przyciemniane szyby w samochodzie. Jak najbardziej
    podtzrymuje.

    > Na tej grupie rozmowa z przemusiem traktowana jest tak ja sranie na dywan,
    > z kulturą nie ma nic wspólnego;)

    zarzucasz mi cos co sam robisz. Lesiu pomysl zanim napiszesz posta.

    Tak swoja droga :

    (google->grupy dyskusyjne->zaawansowane szukanie->wedlug ID)

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&h
    l=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&h
    l=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&
    hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%241%40opal.icpnet.pl&rnu
    m=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl
    =pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241%40opal.icpnet.pl&rnum=2

    tego sa tysiace.

    P.

  • 18. Data: 2005-04-09 11:26:53
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    Moze troszke odbije od tematu, ale wg mnie wszystkie naglasniane sprawy
    nalotow na userow domowych sa dosc mocno przesadzone. Nie mowie tu
    oczywiscie o klientach, ktorzy maja w domu kilka maszyn, tloczarki cd
    itp, ale o normalnym, zwyczajnym zjadaczu chleba jak np ja. Jak
    sadzicie, czy BSA (chyba dobrze pamietam) wejdzie mi do domu sprawdzic z
    czego korzystam? Bardzo to watpie, poniewaz tak szczerze piszac, co B.G.
    sciagnie ode mnie? Komputer? Kase za nielegalne uzywanie jego softu?
    Wiekszy interes jest na firmach, bo tam mozna "czesac", ale i tak znam
    osobiscie kilka firm, ktore maja to po prostu w d** i "dlubia" dalej, ze
    az milo.
    Takie jest moje zdanie.

    Pozdrawiam,

    --
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org
    skype: jacek.wojnarowski

  • 19. Data: 2005-04-09 11:28:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps. (juz w tatym watku "Dyrektor ..." nie mozna dolozyc<tool long> to tutaj
    wklejam):

    > Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Bawi Cię dyskusja z debilem na tym poziomie?
    ~~~~~~

    masz rozdwojenie jazni?

  • 20. Data: 2005-04-09 15:09:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Wojnarowski wrote:

    > itp, ale o normalnym, zwyczajnym zjadaczu chleba jak np ja. Jak
    > sadzicie, czy BSA (chyba dobrze pamietam) wejdzie mi do domu sprawdzic z
    > czego korzystam? Bardzo to watpie, poniewaz tak szczerze piszac, co B.G.

    Jakby BSA próbowało wejść (samo i na siłę) do domu, to BSA dostało by w
    mordę a potem wyrok za naruszenie miru domowego.