    From: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naloty policji
    Date: Sat, 09 Apr 2005 13:26:53 +0200

    Moze troszke odbije od tematu, ale wg mnie wszystkie naglasniane sprawy
    nalotow na userow domowych sa dosc mocno przesadzone. Nie mowie tu
    oczywiscie o klientach, ktorzy maja w domu kilka maszyn, tloczarki cd
    itp, ale o normalnym, zwyczajnym zjadaczu chleba jak np ja. Jak
    sadzicie, czy BSA (chyba dobrze pamietam) wejdzie mi do domu sprawdzic z
    czego korzystam? Bardzo to watpie, poniewaz tak szczerze piszac, co B.G.
    sciagnie ode mnie? Komputer? Kase za nielegalne uzywanie jego softu?
    Wiekszy interes jest na firmach, bo tam mozna "czesac", ale i tak znam
    osobiscie kilka firm, ktore maja to po prostu w d** i "dlubia" dalej, ze
    az milo.
    Takie jest moje zdanie.

    Pozdrawiam,

    --
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org
    skype: jacek.wojnarowski