  • 1. Data: 2005-04-09 09:52:37
    Temat: Umowa, jak rozwiązać nie ponosząc kosztów
    Od: "Mr.A" <m...@o...pl>

    Witam

    Podpisałem umowę na nieodpłatne kształcenie przez okres 13 miesięcy.
    Warukiem uczestnictwa jest umowao o pracę, kara umowna za odstąpienie od
    umowy wynosi 3.000zł
    Szkoła wypada w soboty, niedziele, i niektóre dni pracujące
    Moj pracodawca zmienił zdanie co do mojego kształcenia i nie jestem w stanie
    dalej uczestniczyc w tym kształceniu (praca jest dla mnie wazniejsza niz ta
    szkoła)

    Czy jest jakiś sposób aby rozwiazac ta umowe bez ponosznie kosztow ?