  • Data: 2006-10-30 09:19:44
    Temat: Re: nakaz sądowy zapłaty
    Od: ">> shap" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie co napisałeś w danych rejestracyjnych? Tylko swoje dane, czy też
    > zaznaczyłeś że to spółka cywilna i wskazałeś dane wszystkich wspólników?
    > Informowaliście NASK o zmianach podmiotowych w spółce?

    Zgłoszającym rejestrację domeny była (powiedzmy) Nazwa_Firmy s.c., jako
    reprezentant byłem wymieniony ja, z imienia i nazwiska.

    Co do zmian podmiotowych to miał tego dokonać mój były wspólnik, pewnie tego
    nie zrobił.
    Ja dostałem niedawno wezwanie do zapłaty, tzw. "przedsądowne" z NASKu.
    Odpisałem, że nie byłem w tym okresie już wspólnikiem, dołączyłem stosowne
    dokumenty z Urzedu Miasta o wystapieniu ze spółki. Niestety po miesiącu
    dostałem, Nakaz Sądowy do zapłaty.

    jacek s.