  • Data: 2006-10-30 10:10:54
    Temat: Re: nakaz sądowy zapłaty
    Od: ">> shap" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli na dokumencie jest nazwa, adres firmy, a Ty wystepujesz jako osoba
    > zalatwiajaca sprawe, to - wg mnie - nie.
    > Wszelka korespondecja powinna isc na adres firmy - nie do Ciebie. Czemu
    > przyszla do Ciebie?

    Całakorespondencja przychodziła na adres firmy. Kilka faktów:

    ja wybyłem z firmy w 2000r.

    między 2000-2004r. było wszystko opłacane, czyli korespondencja przychodziła
    do firmy, firma płaciła regularnie itd.

    2004r. powstały zaległości, chyba dlatego, że firma została zlikwidowana, a
    właściciele nie dopełnili formalności z wyrejestrowaniem domen.

    IX 2006r. przyszło do mnie na adres prywatny (firma nie była nigdy pod tym
    adresem rejestrowana, nie miała siedziby), jedyne wezwanie do zapłaty.
    Wcześniej zadne pisma nie Odpisałem, że nie jestem wspólnikiem od 2000r.,
    dołaczyłem dokumenty z Urz. Miasta.

    X 2006r. przyszło z Sądu Rejonowego, Nakaz zapłaty.

    > Czemu
    > przyszla do Ciebie?

    Dlaczego przyszło do mnie? Nie mam pojęcia. Pewnie dlatego, że gdzies w
    dokumentach Zgłoszenia Działalności pojawiam się jako współwłaściciel firmy.
    Może ktoś nie popatrzył na daty do kiedy byłem właścicielem... Nie mam
    pojęcia dlaczego mnie scigają, dlatego chcę upewnić się co do mojej / nie
    mojej winy w tych zaległościach.

    jacek s.