  • Data: 2006-10-30 16:24:02
    Temat: Re: nakaz sądowy zapłaty
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1xuwcgmf4ix1g.226jrjft8kgo$.dlg@40tude.net...
    > W czyim przekonaniu jest nadal wspólnikiem?

    To tylko moje rozumowanie prywatne, wspólnikiem jest np. dla NASK-u i
    podmiotów z jakimi spółka podpisała umowę. Wg. mnie jeśli tylko wykreślił
    siebie z DG w UM to
    popełnił przestępstwo, gdyż obowiązuje nadal umowa cywilna pomiędzy
    wspólnikami, dotycząca prowadzenia działalności.
    Nie wspomniał o tym iż umowa na podstawie której działa S.C. jego została
    rozwiązana.

    To tylko moje gdybanie, ale pewnie troszkę racji mam, skoro dostał nakaz
    zapłaty.

    J.