  • Data: 2011-09-20 16:41:03
    Temat: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Od: Tans <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:
    > Gdzieś w przepisach telekomunikacyjno-reklamacyjnych jest przepis, że
    > wniesienie reklamacji przekłada obowiązek zapłacenia spornej kwoty do
    > czasu jej rozpatrzenia.

    Czy aby na pewno? Posiłkuję się tym:

    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20041711800&t
    ype=3

    i jest tam zapis w art. 108: "Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się
    na okres od dnia wniesienia reklamacji usługi telekomunikacyjnej do dnia
    udzielenia na nią odpowiedzi, nie dłużej jednak niż na okres
    przewidziany do rozpatrzenia reklamacji."

    Ale nie jestem pewien, czy aby nie dotyczy tylko odszkodowania
    wymienionego w pkt. 105. Może ktoś zna dokładny paragraf jeśli istnieje
    takowy?

    Tans