  • Data: 2011-09-21 07:46:07
    Temat: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:

    > Mnie Tepsa nie przysłała faktury i domagali się zapłaty jakichś 30 zł. z
    > groszami. Na niebieskiej linii powiedziałam, że czekam na fakturę (albo
    > jej kopię) i dopiero zapłacę.

    Na niebieskiej linii informujesz, ze brak jest faktury, a spodziewasz
    się, że powinnaś zapłacić. Jeśli źle zareagują składa się oficjalnie
    reklamację na niedostarczenie faktury. Jeśli dalej brak jest
    jakiejkolwiek pozytywnej reakcji, albo reakcja negatywna, przedkładasz
    sprawę do UKE. Na razie tylko Dialog fikał tak daleko i tylko za
    pierwszym razem. Za drugim grzecznie przysłali raz jeszcze fakturę,
    która nie dotarła do mnie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl