  • Data: 2011-09-21 02:08:44
    Temat: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 20:48, Liwiusz pisze:

    > Zasadniczo klient może w ogóle nie płacić, a nawet nie składać
    > reklamacji. Pomijając taki niuans jak wyłączenie telefonu, to w razie
    > chęci wyegzekwowania zapłaty to operator musi pozwać użytkownika, a ten
    > może wówczas skutecznie dowieść niezasadności roszczenia.

    Mnie Tepsa nie przysłała faktury i domagali się zapłaty jakichś 30 zł. z
    groszami. Na niebieskiej linii powiedziałam, że czekam na fakturę (albo
    jej kopię) i dopiero zapłacę.
    Oddali od razu sprawę do Ultimo. Na odczepnego zapłaciłam, przesłałam
    skan zapłaty. I powiedziełam sobie: nigdy wiecej Tepsy. Jak rozwiązałam
    umowę to skamlali, dawali mi jakieś lepsze abonamenty, ale ja
    powiedziałam NIE! To sie mścili, codziennie podłączali mi szczekaczkę do
    słuchawki i nie można było nigdzie zadzwonić. Co podnoszę słuchawkę to
    szczekaczka szczeka. Na koniec umowy trzeba było czekać równy miesiąc
    niestety. Nie podobalo im się przedtem, że jak zamówiłam biling i
    wskazałam montera, który przyszedł do awarii mojego telefonu-linii
    zadzwonioł sobie z mojego telefonu (a ma swój służbowy) do jakiegos
    kolegi, na jakiiś komórkowy, żeby mu gdzieś listę w pracy podpisał. I
    tak sobie gadał. Potem ten biling z rozmową wskazałam w reklamacji i mi
    nie zwrócili. Przez tego montera, który tu kombinował w skrzynce pod
    blokiem przychodziły mi rachunki do zapłaty na minimum 170 zł.
    Jaka ja szczęśliwa, że od złodziei się wtedy odizolowałam i zaczełam
    korzystać z Tlenofonu (teraz FeecoNet) przez bramkę - z umową. Tyle ile
    wygadam tyle płacę i zawsze mam wgląd do bilingu.
    Trochę boleję nad tym, że dalej jestem w Orange-przecież to też tepsa.
    Kiwaja mnie na moich minutach z abonamentu, ani jednej reklamacji
    jeszcze nie uwzględnili. To zupełnie inni ludzie niż w Idei, to są
    jakieś hieny. Teraz już sobie zapowiedziałam, że tym razem już w Orange
    nie podpiszę umowy.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci