  • Data: 2011-09-20 18:43:17
    Temat: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 18:41, Tans pisze:

    > Czy aby na pewno? Posiłkuję się tym:
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20041711800&t
    ype=3

    > i jest tam zapis w art. 108: "Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się
    > na okres od dnia wniesienia reklamacji usługi telekomunikacyjnej do dnia
    > udzielenia na nią odpowiedzi, nie dłużej jednak niż na okres
    > przewidziany do rozpatrzenia reklamacji."
    >
    > Ale nie jestem pewien, czy aby nie dotyczy tylko odszkodowania
    > wymienionego w pkt. 105. Może ktoś zna dokładny paragraf jeśli istnieje
    > takowy?

    Przejrzałem jeszcze Rozporządzenie (*) które podejrzewałem o posiadanie
    takiego przepisu, ale niestety nie znalazłem.

    (*)
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
    z dnia 1 października 2004 r.
    w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna
    odpowiadać
    reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    (Dz. U. z dnia 18 października 2004 r.)

    --