  • Data: 2003-04-16 16:36:01
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: nagrywanie rozmow
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ava" <a...@p...onet.pl> popełnił 15 kwi 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:b7hmph$lkl$1@news.onet.pl:

> [...]
    Najpierw zastrzeżenia: jestem "użytkownikiem" prawa (i to w nieco
    odbiegającej od tematu dziedzinie), nie należę do jego "obsługi"
    kierunek dzwonienia określa więc tylko lektura psp:
    > nic nie rozumiem: nagrywanie nielegalne, bo policja to musi mieć
    > pozwolenia
    Musi, ustawa o policji albo okolice
    > w sklepie i szkole wolno, ale moralnie właściwe
    > byłoby zapytanie o zgodę,
    A to Ty tak twierdzisz...
    > a sąd jak będzie mu się chciało to uzna... albo
    > i nie (to u nas dowody nie muszą być zdobywane w sposób zgodny z
    > prawem?).
    Według co bardziej uczonych w piśmie bywalców psp
    KAŻDY dowód może być wzięty przez niezawisły sąd pod uwagę
    lub odrzucony - "to nie hameryka"
    > to ja już lepiej do garów pójdę... i na wszelki wypadek
    > nawet bulgotania zupy nagrywać nie będę ;)
    A co gotujesz?

    zgłodniały

    --
    pozdro