  • 81. Data: 2007-06-03 06:12:04
    Temat: Re: nagana w liceum - czy mieli prawo?
    Od: Szerr <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 02 Jun 2007 19:09:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a)
    w:<news:irk8j4-p6j.ln1@ncc1701.lechistan.com>:

    > ROTFL

    Masz braki z zakresu szkoły podstawowej:
    http://www.sto.home.pl/stara/p/gazetka/21/wartos21.h
    tm

    --
    Sz.

  • 82. Data: 2007-06-03 07:17:55
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Szerr napisał:

    > Szkoła. Dzieci przebywały pod bezpośrednią bieżącą pieczą nauczycielki. Ona
    > ponosi odpowiedzialność, ona ustala i egzekwuje zasady. Rodzice mogą sobie
    > porządzić w swoim domu.
    >
    > Co do ucznia pełnoletniego: z własnej woli przyjął na siebie ograniczenia
    > wynikające z regulaminu wycieczki. I z własnej winy regulamin złamał.

    tak jest. i kary cielesne powinni jeszcze w szkolach wprawadzic!
    Roman G. naszym przyjacielem jest :)

  • 83. Data: 2007-06-03 07:22:06
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Szerr napisał:

    > Nikt nie musi sobie "zasługiwać" na szacunek. Okazywanie szacunku innym
    > ludziom jest powinnością moralną każdego człowieka.

    No właśnie. Kiedy to zrozumiesz?

  • 84. Data: 2007-06-03 11:48:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > MegaROTFL

    Ja tylko się zastanawiam jak wygląda dywanik przed twoim komputerem, bo
    ciągle się tylko tarzasz ze śmiechu ....
    Nie nadużywasz przypadkiem tego zwrotu?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 85. Data: 2007-06-03 13:10:21
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > *cut*
    >
    > Masz jeszcze jakies pomysly na to, jak TY zachowalabys sie w tej sytuacji?
    > Jaka bylabys zapobiegawcza? ;-) Nie pamietasz z przeszlosci chwil, kiedy o
    > zapobiegawczosci zapomnialas? Kiedy np. picie skonczylo Ci sie o kilka
    > godzin wczesniej, niz przewidywalas?...

    Ja? Napiłabym się wody "niewiadomego pochodzenia"...

    Ale ja jestem z tego pokolenia, które załapało się jeszcze na czasy, gdy nie
    było PET'ów, alergii pokarmowych, a za to były saturatory....

    Czy naprawdę tak trudno w to uwierzyć, że jak człowiek jest spragniony, to
    pije wodę, której składu chemicznego nie zna, a jak jej nie pije, tylko
    wymyka się z hotelu to chyba jednak nie o wodę i nie o skład chemiczny
    chodzi ?...

    Monika

  • 86. Data: 2007-06-03 13:19:49
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:reg9j4-cfk.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > 2007-06-01 15:07
    > - wychowawczyni nie zezwolila na wyjscie po napoje w okolicach 22:00, na
    > pytanie czy sama je przyniesie odpowiedziala ze maja "wytrzymac do rana".
    >
    > 2007-06-02 02:02
    > Potem w hotelu, po 22:00 - jak okazalo sie ze wszystko co mieli przy
    > sobie wypite, a co mieli w pokoju to sie rozeszlo w 15 minut, nie
    > zostali wypuszczeni mimo prosb i nalegan. Nie zorganizowano innych
    > napojow.

    2007-06-01 13:17
    w hotelu był
    tylko jakiś baniak z niewiadomego pochodzenia wodą i nie było naczyń do
    jej pobrania z niego.

    Sam widzisz, Andrzej, że wersja inicjatora ewoluuje z czasem...

    Za chwile się okaże, że w ogóle na tej wycieczce dziatwa nie dostała nic do
    jedzenia i do picia...

    pozdr

    Monika

  • 87. Data: 2007-06-03 13:32:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr wrote:

    > Masz braki z zakresu szkoły podstawowej:
    > http://www.sto.home.pl/stara/p/gazetka/21/wartos21.h
    tm

    Ojej, ten cudowny utwór poetycki otworzył moje oczy! Od tej pory będę
    szanował i bandziora, który mnie napadnie, i babę, która odmawia ludziom
    wody...

    PS: uzupełnij swoje wykształcenie i zapoznaj się ze słowem "sarkazm".

  • 88. Data: 2007-06-03 17:04:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 17:47:07 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Wybacz ale wytłumaczenie młodemu człowiekowi że trzeba przyjąć
    > niesprawiedliwą karę jest mało wychowawcze.

    Wg. mnie jest bardzo wychowawcze ... pokazuje młodemu
    człowiekowi, że w życiu nie zawsze jest sprawiedliwie, i nie zawsze
    opłaca się dochodzić swego.

    p. m.

  • 89. Data: 2007-06-03 17:09:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 15:31:08 +0200, Andrzej Wróblewski napisał(a):

    > Sorry, nie wszyscy maja zwyczaj picia z jednego kubka, porownujac to np.
    > z uzywaniem jednej strzykawki. Szczegolnie tzw. kulturalna mlodziez,
    > wychowana w zasadach savoir vivre'u - ktora niestety trafila do szkoly,
    > w ktorej dyrektor zachowuje sie w porownaniu do nich w sposob chamski -
    > literalnie rzecz ujmujac.

    Ja osobiście pozwolę sobie nie uwierzyć w bezalkoholowość tej młodzieży,
    szczerość jej intencji, oraz w jej szczególne wyczulenie na savoir vivre.
    Normalny młody człowiek jest troszkę inny, a te savoir vivre'y to tylko
    PR.

    Jeżeli jednak jest to prawda, to tylko współczuć takiej młodzieży, bo jak
    tylko wejdzie w dorosłość dostanie po czterech literach porządnie.

    p. m.

  • 90. Data: 2007-06-03 17:53:41
    Od: Szerr <s...@g...pl>

    ;-)