  • Data: 2007-08-23 10:14:50
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jg3pyrwqgmk3.18uwjgubwpvg0$.dlg@40tude.net...

    > I co, skazaliście go? ;-)

    Nie, bowiem przepis mówi o zapoznaniu się a nie możliwości zapoznania się.
    Zapoznania się nikt mu nie udowodnił. Za to się kilka szarwerowych
    programów na jego komputerze znalazło przy okazji, których nie opłacił.

    > To ma być dowód naruszenia tajemnicy telekomunikacyjnej przez
    > nauczyciela?
    > :-)

    Nie, ale jako powód do kłopotów w zupełności wystarczył.

    > Jeszcze raz: logika prawa karnego nie obowiązuje w prawie
    > administracyjnym.

    Tak? Co Ty nie powiesz. Czyli w prawie administracyjnym możesz popełniać
    przestępstwa?

    > Jest cała kategoria tzw. działań faktycznych administracji, które nie
    > mają
    > jasno wyrażonej podstawy prawnej, a o ich legalności decyduje przepis
    > ogólny natury zadaniowej. Nauczyciel nie musi mieć do wszystkiego
    > "przepisów wykonawczych".

    Wszystkiego, oczywiście, ze nie. Ale jak zaczyna karać, to dobrze by było,
    by miał to w ustawie.