  • Data: 2007-08-23 13:45:03
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):
    taka drobna różnica.

    > Albowiem?

    Albowiem rodzic nie kupił mu mundurka.

    > No cóż, patologie nie są argumentem.

    O la la, bieda jest patologią, brawo. Ja rozumiem, że rodzic nie kupił
    podręczników, bo przepił forsę, zgoda, to jest patologia.

    > U nas biedni dostają
    > dofinansowanie. Mamy tak bardzo socjalne państwo, że to są argumenty
    > od czapy.

    No, 5 dych. A wiesz, że mundurek potrafi kosztować więcej?
    Ja się zgodze na egzekwowanie tego prawa, jeśli każdy uczeń na dzień
    dobry 1 września dostanie ten mundurek ze szkoły. Ze szczególnym
    naciskiem na dostanie. Bo jakoś tanich podręczników nie widzę, za to
    zbędnymi obciążeniami dla rodziców szasta sie aż miło.
    --
    pozdrawiam
    Justyna