  • Data: 2007-08-23 14:13:24
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > A z obecnej szkoły nie znasz psychopatów? Przecie nie o to chodzi, że
    > się zdarzają, ale że zdarzają się teraz częściej.

    Nie znam. Teraz psychopatę dusi się w zarodku. Nie udaje się, że nic się
    nie stało, tylko podejmuje się odpowiednie kroki w celu usunięcia
    patologii.

    > Ja piszę, że za PRL szkoła była dobrze wyposażona, miała wysoki poziom
    > i oferowała bardzo ciekawe zajęcia pozalekcyjne.

    Tak, tego mi w dzisiejszej szkole brakuje.

    > Nauczyciele zaś nie
    > byli z selekcji negatywnej. Do tego nie było społecznego zastraszenia
    > i nacisków.

    Żartujesz?

    > Pewnie tego konkretnego dziecka tak... Tylko ja omawiam temat
    > generalnie a nie jednostkowo.

    Społeczeństwo składa się z jednostek.

    > Idąc w ten sposób dojdziesz do Mieszka I i złego wychowania za jego
    > czasów.

    Możliwe. IMHO szkoła dziś i szkoła ćwierć wieku temu są jak pozytyw i
    negatyw. ( wtedy nauczyciel mógł wszystko, teraz uczeń może wszystko).
    A trzeba by wypracować złoty środek wreszcie, żeby było normalnie.

    > I tak świetnie się ukrywają, że nikt o nich nie wie... No brawo...

    Zapewniem Cię, że wie. Sama znam paru. Chyba nawet jest ich więcej, niż
    kompletnie się nie nadających do zawodu (a tkwiących w nim z uporem
    maniaka).

    --
    pozdrawiam
    Justyna