  • 11. Data: 2007-04-19 13:40:43
    Temat: Re: mundurek
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zasadniczo najwyżej obniżenie oceny ze sprawowania.

    ...rodzicowi. Bo przecież małolat mundurka nie kupi, przynajmniej do 13.
    roku życia, nie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 12. Data: 2007-04-19 13:40:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Szerr napisał(a):

    > To samo co w domu za nieprzestrzeganie zasad ustalonych przez
    > rodziców. Plus kary statutowe i niższa ocena zachowania.

    A ocena z zachowania za co? Jaki wpływ ma dziecko na to, że rodzic nie
    kupi mu mundurka? Baaardzo wychowawcze, wręcz typowe dla polskiej
    szkoły:-/

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 13. Data: 2007-04-19 13:51:19
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości

    > To samo co w domu za nieprzestrzeganie zasad ustalonych przez rodziców.
    > Plus kary statutowe i niższa ocena zachowania.

    W domu obowiązują oczywiście zasady ale są spójne i tworzą logiczną całość,
    (no i nie zmieniają się radykalnie z nowym ministrem edukacji), a szczegóły
    czyli akty wykonawcze czy są negocjowane i jasno przedstawione.
    Jak podliczę koszt dodatkowego angielskiego, basen obowiązkowy w szkole(WF)
    bo tak ustalili rodzice, komitet, klasowe, slkadkę na malowanie klasy
    gimnastykę korekcyjną itp to chyba taniej od bezpłatnej szkoły wyjdzie
    prywatna, no i dzieci w klasie mniej niż 30...

    To co mnie denerwuje to stwierdzenie ze szkoła jest bezpłatna... Nie wiem
    ile kosztuje państwo miesięczna nauka dziecka 500-1000zł?, ale jak by mi
    czy raczej jemu dali te pieniadze to z niewielka dopłatą starczyło by na
    dobrą szkołę prywatną - bez mundurków.

  • 14. Data: 2007-04-19 14:16:38
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu TMK porozsypywal nastepujace haczki:
    > To co mnie denerwuje to stwierdzenie ze szkoła jest bezpłatna...
    Nie szkola a nauka. To zasadnicza roznica
    > ile kosztuje państwo miesięczna nauka dziecka 500-1000zł?, ale jak by mi
    > czy raczej jemu dali te pieniadze to z niewielka dopłatą starczyło by na
    > dobrą szkołę prywatną - bez mundurków.
    IMHO panstwo daje (w przeliczeniu na ucznia) podobna kase zarowno
    szkolom prywatnym jak i panstwowym. Do tego w prywatnej rodzice placa -
    jedna o ktorej slyszalem (lodz) to jest cos 300-400zl/m-c (blizej 400
    niz 300)
    --
    badzio

  • 15. Data: 2007-04-19 14:20:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys napisał(a):

    > ...rodzicowi. Bo przecież małolat mundurka nie kupi, przynajmniej do 13.
    > roku życia, nie?

    Oceny z zachowania są w pewnym sensie uznaniowe...

    Nie mówię, że to prawidłowe, ale za "niewłaściwy strój" czepiają się
    uczniów.

  • 16. Data: 2007-04-19 14:23:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TMK napisał(a):

    > Załózmy ze ja się nie zgadzam na mundurki. Rozumiem ze ja dostaję gzrywnę
    > czy areszt, ale dlaczego dziecko ,które nie ma mozliwości legalnego
    > zarobienia pieniędzy na mundurek i kupienia go?
    > Chodzi mi o podstawę prawną..

    Nie ma... Ocena z zachowania jest, niestety, dość uznaniowa.

    Trzeba przeczekać tę posraną (za przeproszeniem) ekipę i mieć nadzieję,
    że następna nie będzie bardziej nawiedzona.

  • 17. Data: 2007-04-19 15:27:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 14:42:17 +0200, Angie napisał(a):

    > Ze niby ja? Trafiles jak kula w plot. Po prostu uwazam, ze pieniactwo nalezy
    > leczyc - a wizja, ze komus sie bedzie chcialo wyczyniac cuda niewidy w
    > postaci zaswiadczenia lekarskiego czy pedzenia do sadu w takiej
    > pierdolkowatej sprawie moim zdaniem wymaga wlasnie konsultacji dobrego
    > specjalisty

    A gdyby Tobie pracodawca nakazal chodzic codziennie w szarym drelichu to by
    bylo ok? Nie oburzalabys sie, prawda? W dodatku musialabys za to gowno sama
    zaplacic. No, zyc nie umierac po prostu...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2007-04-19 15:32:54
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    TMK napisał(a):
    > Co i komu grozi za niekupienie i nieużywanie mundurka w szkole?

    Jaki mundurek? co to Chiny ?

    E.

  • 19. Data: 2007-04-19 15:34:48
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    scream napisał(a):

    > A gdyby Tobie pracodawca nakazal chodzic codziennie w szarym drelichu to by
    > bylo ok? Nie oburzalabys sie, prawda? W dodatku musialabys za to gowno sama
    > zaplacic. No, zyc nie umierac po prostu...

    U mnie pracodawca sam kupuje dla nas "ubranie ochronne" i dość często
    wymienia na nowe.

    E.

  • 20. Data: 2007-04-19 15:48:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie mówię, że to prawidłowe, ale za "niewłaściwy strój" czepiają się
    > uczniów.

    Gdyby się czepiali, jak piszesz, nie byłoby podstaw do wprowadzania
    mundurków, bo każda szkoła byłaby w stanie wyegzekwować odpowiedni
    strój na podstawie statutu szkoły. Skoro nie potrafi, mundurek niczego
    nie zmieni, oprócz stanu konta producenta.

    --
    pozdrawiam
    Justyna