    From: Jasek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: multikino - zagrzali mnie
    Date: Sun, 13 Aug 2006 18:26:29 -0400

    Marcin Kuczera wrote:

    > Do restauracji przychodzi sie w celu konsumpcji jedzenia.

    Przeciez w moim przypadku krowy ow jegomosc nie bedzie tej krowy zjadal.
    Ona po prostu bedzie a on bedzie sobie jadl. Zatem riposta nie byla
    trafna...

    > Do kina - na film. 2 godziny siedzenia przynajmniej w moim przypadku
    > wymaga kilku lyków np frugo lub innego tymbarku którego to nienabede w
    > kinie.
    > A akurat tak smiesznie wyszlo ze z powodu nadkwasoty lekarz zalecil mi
    > nie picie napojów gazowanych.

    Coz, jakby mi mimo wszystko zalezalo, to zadzwonilbym do kierownika i
    uzgodnil bym z nim. Nie sadze ze zajelo by to wiecej jak 2 minuty i ktos
    stwarzal by problemy.

    > Oczywiscie "na zlosc mamie odmroze sobie uszy" i z wynalazku p.t. kino
    > zamierzam
    > korzystac ze wzgledu na jego walory i bede wnosil swoje w plecaku.

    Ot po prostu Polak... Jak mi sie gdzies nie podoba/nie akceptuje to tam
    nie chodze. Kropka.

    > Jednak bardzo bym sie cieszyl gdyby zajal sie tym jakis urzad.

    A niby z jakiego powodu? Chcesz kolejne przyklady? Jeszcze kilka lat
    temu w ksiegarni Empik byl zakaz wnoszenia napojow i jedzenia. Jednak na
    3 pietrze (jak mnie pamiec nie myli) byla kawiarnia. Przyklad nastepny -
    w czesci restauracji obowiazuje zakaz wchodzenia w szerokopojetym stroju
    sportowym. Z kosciola mozesz byc wyproszony gdy stroj bedzie
    nieodpowiedni, w restauracji toalty sa tylko dla gosci. W
    hotelach/restauracjach ze szweckim stolem jest zasada niewynoszenia
    jedzenia ze soba... Tez bedziesz pakowal do plecaka?

    Jacek