  • Data: 2006-08-14 07:31:32
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Regulaminy nie są źródłem prawa, tak więc nie mogą go też stanowić.

    nie są, ale z prawem muszą być zgodne.
    Pozatem kupując daną usługę zapoznajemy się z regulaminem i akceptujemy go.
    Jeżeli nie - to wcale nie musimy z danej usługi korzystać..

    Tyle ze mnie nikt przy kasie nie powiadomił że jedzenia własnego wnosić nie
    wolno
    i zdaje się ze w multikinie nie ma pola ani kartki z wielkim napisem że
    zakupując
    bilet akceptuje regulamin i zobowiązuje się go przestrzegać.
    Do tego regulamin powinien być dostępny aby można się było z nim zapoznać.

    Mają oni wogóle regulamin ? czy to poprostu kolejny zakaz typu "zakaz
    fotografowania" ?

    Marcin