  • Data: 2006-08-14 06:59:15
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle że nakaz przestrzegania przepisów porządkowych w transporcie wynika
    > z ustawy (prawa przewozowego), tam też podstawa do ich ustanawiania.
    > Wskaż taką dla kina.

    to samo chciałem napisać.
    Regulamin i umowa neostrady muszą być zgodne z Prawem Telekomunikacyjnym.
    Tak samo regulamin i umowa sieci osiedlowej.

    Jeżeli więc kino tworzy regulamin, on również musi być zgodny z jakimś
    prawem.
    Bo przecież nie można sobie napisać w regulaminie kina iż przed seansem może
    zostać
    wyświetlone cokolwiek - np pornografia dziecięca która jest zabroniona.
    Tak więc coś nad nimi stoi i przypuszczam ze nie jest to tylko Konstytucja.

    Marcin