  • Data: 2006-08-14 07:29:16
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > to samo chciałem napisać.
    > Regulamin i umowa neostrady muszą być zgodne z Prawem Telekomunikacyjnym.
    > Tak samo regulamin i umowa sieci osiedlowej.
    >
    > Jeżeli więc kino tworzy regulamin, on również musi być zgodny z jakimś
    > prawem.
    > Bo przecież nie można sobie napisać w regulaminie kina iż przed seansem może
    > zostać
    > wyświetlone cokolwiek - np pornografia dziecięca która jest zabroniona.
    > Tak więc coś nad nimi stoi i przypuszczam ze nie jest to tylko Konstytucja.

    IMHO to nie instytucja panstwowa tylko wlasnosc prywatna. Jesli ja
    bylbym wlascicielem i zazyczyl sobie, ze moga wchodzic tylko osoby
    ubrane na niebiesko, to ochrona by to wykonala. Bo ja im za to place, bo
    to moja wlasnosc i moge sobie z nia robic co chce.

    Zreszta tutaj sie ktos buntuje na kino, a prosze wejsc do restauracji z
    wlasnym obiadem ;) Dziwne tez ze nikt nie protestuje przy selekcjach do
    klubow, tam to juz wogole jest widzimisie ochrony.

    pozdrawiam,
    Przemek O.