    From: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: multikino - zagrzali mnie
    Date: Mon, 14 Aug 2006 00:15:57 +0200

    > Taka dygresja... Kilka lat temu za mowienie o tym co Ci sie nie podoba
    > mialbys zapewnione dlugie wakacje na koszt podatnika.

    masz na mysli ze przed 1989 ?

    > Teraz przynajmniej
    > mozesz swoje zale wylewac gdzie Ci sie podoba... Wiec ten Pis nie taki
    > traszny.

    tak ? ciekawe. Jakos ostatnio strona www.pracownicy.com po calej
    masie pogrózek zniknela z sieci. Zarty o kartoflach tez sie moga zakonczyc
    w sadzie... cos chyba jednak straszny..

    > To czy glosowales na tamto czy siamto ugrupowanie ma sie nijak do
    > zdrowego rozsadku. Jezeli sobie zbudujesz restauracje do ktorej zaczna
    > przychodzic ludzie na obiad a jeden z nich zacznie przyprowadzac ze soba
    > np. krowe, czy mozesz zatem zakazac mu przychodzic z krowa (zalozmy ze
    > pokaze Ci papier ze to krowa do krowa-przewodnik)? Krowa oczywiscie w
    > kagancu i na lancuchu - innym krzywdy nie zrobi.

    Do restauracji przychodzi sie w celu konsumpcji jedzenia.
    Do kina - na film. 2 godziny siedzenia przynajmniej w moim przypadku
    wymaga kilku lyków np frugo lub innego tymbarku którego to nienabede w
    kinie.
    A akurat tak smiesznie wyszlo ze z powodu nadkwasoty lekarz zalecil mi
    nie picie napojów gazowanych.

    Oczywiscie "na zlosc mamie odmroze sobie uszy" i z wynalazku p.t. kino
    zamierzam
    korzystac ze wzgledu na jego walory i bede wnosil swoje w plecaku.
    Jednak bardzo bym sie cieszyl gdyby zajal sie tym jakis urzad.

    Marcin