  • Data: 2006-08-13 21:47:21
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedys, jak chodzilem do podstawowki tez wiele rzeczy mnie
    > denerwowalo... Ale to z wiekiem przechodzi.

    wiesz co, moze i wyborcy pisu przyjmuja wszystko jak im sie podaje
    ale ja mam zwyczaj mówic nie jak mi sie cos nie podoba i uwazam
    za niezgodne z prawem.
    Jezeli ktos gdzies tego nie zglosi to takie zakazy beda i to w coraz
    wiekszej
    ilosci miejsc.

    > Oczywiscie zadales sobie tyle trudu by rzucic okiem do archiwum?
    >
    > http://tinyurl.com/q799g

    tu masz racje, niestety nie opanowalem przeszukiwania archiwów grup
    dyskusyjnych
    bo przewaznie nie pamietam gdzie leza. Ale obiecuje poprawe.

    Marcin