  • 41. Data: 2014-01-18 18:25:59
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-18 11:04, hikikomorisan pisze:

    > Dokladnie.
    >
    > Ale jak chcesz kontrolowac co robi w internecie to instalujesz
    > odpowiednie oprogramowanie i INFORMUJESZ o tym pracownika. A on sie
    > zgadza /i pracuje/ lub nie zgadza /i sie np. zwalnia/
    >
    > Mozesz w swoim sklepiku robic co chcesz, jesli jest to zgodne z prawem.
    >
    > Jesli robisz niezgodnie z prawem to twoj placz "W pracy powinien
    > pracować, a nie oglądać FB czy inne portale." sad uzna za belkot, i
    > ukarze cie za to, co zrobiles niezgodnie z prawem.

    a na jakiej podstawie wygłaszasz takie opinie?
    Jestem od 26 lat biegłym sądowym z systemów ochrony a więc i z CCTV i
    nie znam ani jednego przypadku ukarania za monitoring
    http://ochrona.siudalski.pl

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 42. Data: 2014-01-18 18:27:02
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-18 11:06, hikikomorisan pisze:

    > A jak nie chcesz respektowac prawa, to zawsze mozesz postawic przy
    > pracowniku "motywatora" z batem, ktory bedzie batozyl leniwego.
    O czym ty piszesz?

    > To wlasciwie skuteczniejsze bedzie od monitoringu.
    >
    > A teraz zastanow sie czemu pracodawcy wola monitoring uzywany w zgodzie
    > z prawem, A nei kolesia z batem.
    Bo brak informacji co jest a co nie jest zgodne z prawem?

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 43. Data: 2014-01-18 20:44:07
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 18:23, SJS wrote:

    > a niby dlaczego?

    Podawalem paragraf kodeksu karnego, nie chce mi sie znowu....

    > Znasz takie przypadki?
    > Jak do tej pory to nawet nie ma obowiązku informowania o monitoringu

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 44. Data: 2014-01-18 20:45:36
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 18:25, SJS wrote:

    > a na jakiej podstawie wygłaszasz takie opinie?

    Ze za dzialania niezgodne z prawem mozna zostac ukaranym?

    Nooooo yyyyyyy jakby to.... no jakos tak....

    > Jestem od 26 lat biegłym sądowym z systemów ochrony a więc i z CCTV i
    > nie znam ani jednego przypadku ukarania za monitoring
    > http://ochrona.siudalski.pl

    a za podsluch?

  • 45. Data: 2014-01-18 20:46:12
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 18:27, SJS wrote:

    > O czym ty piszesz?

    O mozliwych opcjach.

    > Bo brak informacji co jest a co nie jest zgodne z prawem?

    podsluch nie jest zdgodny z prawem.

  • 46. Data: 2014-01-18 20:48:47
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-18 20:44, hikikomorisan pisze:

    > Podawalem paragraf kodeksu karnego, nie chce mi sie znowu....

    Nie ma takich paragrafów

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 47. Data: 2014-01-18 20:49:43
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-18 20:45, hikikomorisan pisze:

    > Ze za dzialania niezgodne z prawem mozna zostac ukaranym?
    >
    > Nooooo yyyyyyy jakby to.... no jakos tak....

    > a za podsluch?

    Monitoring wizyjny i akustyczny nie jest w świetle prawa podsłuchem ani
    podgladem

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 48. Data: 2014-01-18 20:50:53
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-18 20:46, hikikomorisan pisze:

    > O mozliwych opcjach.

    > podsluch nie jest zdgodny z prawem.

    Naucz się odróżniać podsłuch, podgląd od monitoringu
    Polecam lekturę norm PN EN 50132-1 i -7

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 49. Data: 2014-01-18 21:04:46
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 20:48, SJS wrote:

    > Nie ma takich paragrafów

    sa za to co grozi za podsluchiwanie.

  • 50. Data: 2014-01-18 21:05:32
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.01.2014 20:49, SJS wrote:

    > Monitoring wizyjny i akustyczny nie jest w świetle prawa podsłuchem ani
    > podgladem

    Paragraf poprosze, zwlaszcza odnosnie audio.