  • 1. Data: 2002-04-19 17:36:23
    Temat: mieszkanie-odbior
    Od: "annie" <e...@s...pl>

    Czy ktos wie jak sie liczy metry w nowym mieszkaniu oddawanym do uzytku
    przez spoldzielnie, bo nie wierze w takie cuda, ze udalo im sie uzyskac
    zgodnosc co do centymetra z wczesniejszymi planami. Z moich obmierzen
    wynika, ze metrow jest mniej (dokladnie o pol metra) i co oddaja mi mniej a
    zaplacilam za wiecej (dostali ode mnie ok. 2 tys. zł za nic?), a po drugie
    od tego pol metra wiecej bede przez cale zycie placic wieksze oplaty???? Jak
    ktos sie orientuje, to niech mi podpowie.

    Z gory serdecznie dziekuje

    annnie

  • 2. Data: 2002-04-19 17:49:36
    Temat: Re: mieszkanie-odbior
    Od: "Tom" <t...@i...pl>

    powinni dokonać pomiaru przy oddaniu kluczy, a tu robi się kłopot, bo jedni
    mierzą od ściany do ściany a inni dokładająrónież tynki do powierzchni
    urzytkowej
    T.

  • 3. Data: 2002-04-19 17:54:52
    Od: "annie" <e...@s...pl>

    rany boskie tynki? a jak ja sprawdze jaka faktycznie maja grubosc? przeciez
    to jest oszustwo.

  • 4. Data: 2002-04-25 04:39:01
    Od: "nefas" <t...@w...pl>

    Zgodnie z prawem budowlanym do powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego
    wliczana jest również grubość tynków, podzielam zdanie Tama.
    Pozdrówki Nefas

  • 5. Data: 2002-04-26 17:05:23
    Od: "666" <p...@p...com>

    Nie masz racji, niestety (a właściwie na szczęście).
    Dzek