  • 1. Data: 2002-04-19 19:09:30
    Temat: Prawo Podatkowe - krótkie charakterystyki.
    Od: "SD" <d...@p...fm>

    Witam

    Witam wszystkich specjalistów Polskiego prawa podatkowego. Nie wiem czy na
    dobrą grupę piszę ale zapytam. Przygotowuję się do egzaminu z "Prawa
    Podatkowego" mam pytanie. Czy jest gdzieś w necie tabelka (a może ktoś ma)
    lub inna forma, charakteryzująca po krótce podatki, która by zawierała
    skondensowane następujące dane:

    - Rodzaj Podatku (dochodowy, obrotowy, konsumpcyjny......)
    - Przedmiot podatku
    - Podmiot Podatkowy
    - Podstawę opodatkowania
    - Stawkę Podatkową

    dla następujących podatków:

    - Podatek od czynności cywilnoprwanych
    - Podatki Lokalne (podatek od nieruchomości, podatek od środków
    transportowych,Podatek od posiadania psów, opłaty lokalne)
    - podatek rolny
    - podatek leśny
    - podatek wynikający z ustawy o grach losowych, zakładach wzajemych i grach
    na automatach
    - podatków od spadków i darowizn
    - opłata eksploatacyjna
    - ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
    - karta podatkowa
    - zryczałtowany podatek dochodowy od przychodów osób duchownych
    - podatek dochodowy od osób prawnych
    - podatek dochodowy od osób fizycznych
    - podatek od towarów i usług
    - podatek akcyzowy