    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie komunalne, zadłużenie i wymiana okien ...
    Date: Thu, 15 Jul 2004 14:10:48 +0200

    Jarek Skórski pisze:

    > Prawda. A ogólnie robie w tym mieszkaniu bardzo dużo. Przed chwilą np
    > umyłem podłogi.

    Panie Jacku.. Spokojnie..

    To nejest panskie mieszkanie i czy Pan myle podlogi czy nie to inna sprawa..

    Mieszkanie ma wlasciciela i jego interesy reprezentuje administrator.
    Moze Pan sobie bez jego sgody umys podloge, wymienic dywan, ale okna to juz
    nie, bo okno jest czescia BUDYNKU, a nie wyposazeniem mieszkania - takim
    jak dywan.

    > Nie, kolega nie jest głownym najemcą i partycypuje w kosztach od niedawna.

    A czy glowy najemca ma uprawnienia do podnajecia ?

    A czy ktos w imieniu wlasciciela Cie o to prosil ?

    > Ale o so chodzi ?? Potrafisz poskładać te 2 punkty do kupy może ?
    > Mogę się jeszcze powiesić, ale to nie zmieni faktu że to nie ktoś płaci za
    > mnie, tylko ja place za kogoś.
    > I naprawde nie wiem co w tym skomplikowanego ..

    No wlasnie - co w tym skomplikowanego ?

    To, ze placisz za jednego,
    nie upowaznia Cie do decydowania o wlasnosci DRUGIEGO.

    Np gdyby ktos pozyczyl w wypozyczalni samochod
    i nieplacil, a ty bys w tym samochodzie wymenil przednia szybe,
    by byla "porysowana"..

    To naprawde jest proste.

    Nie masz prawa do rozporzadzania NIE SWOJA rzecza.

    > No własnie dobrze że zauważyłes , to nie jest miejsce na prywatnie
    > przymulone dywagacje nie mające związku z treścią pytania.

    Alez maja, maja.

    Jest wlasciciel ijest najemca.

    A ty zamiast z wlascicielem zalatwiasz swoje sprawy z najemca,
    ktory neidosc, ze nie wywiazuje sie ze swych zobowiazan finansowych, to
    jeszce nie ma "prawa ceski" swych uprawnien do mieszkania w lokalu.

    > a ogólnie, gdyby dług był mój, to i tak wolałbym żeby pieniądze poszły na
    > "zamkniecie rozliczenia" (cokolwiek to jest) niż na premie dla
    > pierdzistołków.

    Ale to nie jest twoja sprawa.

    Sprawy ew. niegospodarnosci gminyzalatwia sie w inny sposob niz
    "dziki podjajem" i remont bez zgodywlasciciela na jego koszt.

    Boguslaw