    From: Jarek Skórski <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie komunalne, zadłużenie i wymiana okien ...
    Date: Thu, 15 Jul 2004 14:01:00 +0200
    Sender: p...@o...pl@ey210.internetdsl.tpnet.pl

    PaPi napisał w news:cd5lai$jhu$1@nemesis.news.tpi.pl :

    > Nie prawda. Robisz cokolwiek w nie swoim mieszkaniu (wlascicielem jest
    > gmina). Do tego olewasz podstawowe obowiazki najemcy - tj. placenie za
    > mieszkanie.

    Prawda. A ogólnie robie w tym mieszkaniu bardzo dużo. Przed chwilą np umyłem
    podłogi.

    > Hmm. Kolega od myslenia ze pieniadze tam na gorze to sie same biore z
    > siebie ?

    Nie, kolega nie jest głownym najemcą i partycypuje w kosztach od niedawna.

    > gminie
    > zuzycia
    > Przyjales takie warunki. Mozesz zrezygnowac z tego mieszkania i wynajac na
    > wolnym rynku.

    Ale o so chodzi ?? Potrafisz poskładać te 2 punkty do kupy może ?
    Mogę się jeszcze powiesić, ale to nie zmieni faktu że to nie ktoś płaci za
    mnie, tylko ja place za kogoś.
    I naprawde nie wiem co w tym skomplikowanego ..

    > Bo to lista DYSKUSYJNA a nie bezplatny koncik z poradami. Ani ona Twoja,
    > ni moja. Kazdy moze tu napisac co mu sie podoba (o ile dotyczy to tematu
    > tejze).

    No własnie dobrze że zauważyłes , to nie jest miejsce na prywatnie
    przymulone dywagacje nie mające związku z treścią pytania.

    > A czym sie to rozni ???? Nie rozumiesz, ze ktos musi te 2000-2500zl
    > zaplacic za Ciebie - bo tyle brakuje to zamkniecia rozliczenia
    > jakiejstam puli mieszkan.

    nieeeee no oczywiście ze niczym się nie różni ...
    wcale się nie różni ...

    masz racje. nie ma żadnej różnicy....
    wcale
    to jedno i to samo
    zdecydowanie

    a ogólnie, gdyby dług był mój, to i tak wolałbym żeby pieniądze poszły na
    "zamkniecie rozliczenia" (cokolwiek to jest) niż na premie dla
    pierdzistołków. i do tego poczekałbym na kolejną amnestię dla złodziei pt
    umorzenie części długu w zamian za spłatę reszty. było kilka razy będzie i
    jeszcze ...
    bo zdecydowanie bardziej wolałbym być złodziejem w Twoim ( cokolwiek to
    znaczy ) mniemaniu, niżli frajerem w swoim.

    ale chyba nie o to pytałem ..