    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: miejsce postojowe
    Date: Mon, 12 Dec 2005 12:24:13 +0100

    Rafał napisał(a):

    > Czyli "gdybając" gdyby ktoś przyjechał, ozstawił samochód na okres zimy i nie
    > pojawiał się przy nim - to jak go mam poinformować, a on przez okres zimy ma
    > bezpłatny garaż.

    Mysle, ze mozesz ten samochod odholowac z tamtego miejsca. Mozesz tez
    pozwac go da sadu. Mysle, ze mozesz tez ogrodzic to miejsce parkingowe z
    jego samochodem w srodku.

    Zajecie komus miejsca parkignowego nie jest scigane z urzedu wiec nikt
    tego za Ciebie nie zrobi i nikt nie bedzie placil np. za odholowanie.

    > Gdyby to nie było miejsce w garażu podziemnym tylko garaż przy domku
    > jednorodzinnym i gdybyś przyszedł do swojego domku i zajrzał do garażu a tam
    > stałby obcy samochód to też byś się tak "obchodził jak z jajkiem" ? :-))

    Jest to chyba cos innego.
    Nie wiem czy dokladnie te przepisy beda mialy zatosowanie w przypadku
    Twojego miejsca parkingowego, ale np. na prywatny (ale nieogrodzony)
    teren wolno wejsc, natomiast na ogrodzony juz nie.

    Kwestia oznakowania tego miejsca.