  • Data: 2005-12-13 09:30:33
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał napisał(a):

    > To w takim razie zapytam. Czy zniszczenie rzeczy o niewiadomym pochodzeniu,
    > którą znalazłem na terenie, którego jestem właścicielem jest karalne??? Czy
    > aby móc korzystać z własności mogę usunąć ten pojazd nawet gdyby w trakcie
    > usuwania doznał uszkodzenia?

    Zastanów sie...

    Naprawdę z poszkodowanego chcesz się przekształcić w przestępce..

    przecież można normalnie.... pisało juz tyle ludzi...

    Satysfakcja może nie jest tak natychmiastowa jak po wybiciu gościowi
    szyby, ale za to masz sprawę załatwioną legalnie i gdy ON ci na złość
    szybę wybije, to ty jesteś "czysty" - nie jest tak,ze dwóch opryszków
    sądzi się ze soba..

    Bogusław