  • Data: 2005-12-12 15:01:03
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości
    news:dnk2d4$n9a$1@inews.gazeta.pl...

    > Przed wjazdem do garażu podziemnego jest tabliczka, że jest to teren
    > prywatny i osobom nieuprawnionym wstęp jest wzbroniony.

    To wywieście jeszcze plakat :-) Tam ma być znak drogowy prawem
    przepisany, a nie jakieś tabliczki. Tabliczkę, to sobie możecie
    oczywiście wywiesić, bo to Wasz teren, ale z prawem nie ma ona nic
    wspólnego. To coś jak tabliczka "nie deptać trawników".

    > jak wyżej

    jak wyżej :-)

    > Z tytułu posiadania tego miejsca garażowego płacę comiesięczne
    zaliczki
    > tytułem pokrycia kosztów zarządu tą moją częścią. Nie mogąc
    korzystać z
    > tego miejsca - tak naprawdę płacę za coś z czego korzystać nie
    mogę.
    > Stawka dzienna nie jest duża 2PLN/dziennie, ale liczy się zasada
    :-))
    > .. a raczej przestrzeganie prawa :-))

    No to niech zarządca zaradzi, skoro bierze pieniądze. Receptę masz w
    poprzednim poście.