  • Data: 2005-12-12 11:20:37
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał wrote:

    > Czyli "gdybając" gdyby ktoś przyjechał, ozstawił samochód na okres zimy i nie
    > pojawiał się przy nim - to jak go mam poinformować, a on przez okres zimy ma
    > bezpłatny garaż.
    > Gdyby to nie było miejsce w garażu podziemnym tylko garaż przy domku
    > jednorodzinnym i gdybyś przyszedł do swojego domku i zajrzał do garażu a tam
    > stałby obcy samochód to też byś się tak "obchodził jak z jajkiem" ? :-))

    Nie. Zgłosł bym na najbliższej jednostce policji porzucone mienie w
    postaci samochodu. I albo w miare skutecznie właściciela mienia znajda,
    albo za znaleźne oddajesz właścicielowi... Pamiętaj, ze masz w KC art.
    dotyczący zarządu bez zlecenia, a tutaj już koszty nie grają większej
    roli, więc inwestujesz ~200zł za wywiezienie na depozytowy i masz
    spokój. ALe to wersja max. Minimum - naklejki ;-)

    MZ