  • Data: 2005-12-12 15:42:20
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: "Rafał " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magdalena <m...@w...pl> napisał(a):

    > Dlaczego zwyczajnie nie zostawisz kartki z informacja, ze to jest Twoje
    > miejsce, ktore kupiles i bardzo Cie denerwuje, ze nie mozesz postawic na nim
    > samochodu.
    > Mozesz zdradzic ile masz lat? Bo tego typu zachowanie obserwuje u mezczyzn
    > po 30roku zycia. Powaznie to pisze.
    > Gdyby chodzilo Ci o to, zeby nie zajmowal Twojego miejsca, a nie o to, zeby
    > poindyczyc to juz by to bylo dawno zalatwione. Naprawde ludzie nie zyja na
    > swiecie aby Cie dreczyc i ze znakomita wiekszoscia mozna sie dogadac.
    >
    > Magda

    Ależ taką kartkę zostawiłem - tylko zakładając (hipotetycznie), że właściciel
    tego samochodu nie zjawi się przez okres całej zimy, co mi po takiej
    pozostawionej wiadomości??
    Skończyłem te magiczne 30 lat - czy to znaczy, że mam sobie dać spokój i
    pozwolić na wyłudzenie mojego miejsca parkingowego (jestem właścicielem tego
    terenu) ... a może z racji skończonych lat mam poczekać, aż ktoś zajmie jeden
    z moich pokoi i tam zamieszka, a ja mu na drzwiach będę pozostawiał kartkę,
    żeby się wyprowadził? :-))