  • Data: 2005-12-12 15:18:27
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał napisał(a):

    > Przed wjazdem do garażu podziemnego jest tabliczka, że jest to teren prywatny
    > i osobom nieuprawnionym wstęp jest wzbroniony.

    Panie Rafale..

    nie wiem, zcy to z rozzalenia czy też z ajkiegoś innego powodu, ale
    wcale nie dociera do Pana to, co Panu piszą.

    Sprawa NIE JEST Ścigana z urzędu, nie jest "karna"...

    Ktroś nieuprawniony korzysta z Pasńskiej własności..
    I niestety jest to Pańskie zmartwienie jak "sprawe rozegrać.

    Nie chce Pan nic robić - nie ma sprawy...

    Policjant moze przyjechać, sprzwdzić spisac notatkę... i tyle...

    > Z tytułu posiadania tego miejsca garażowego płacę comiesięczne zaliczki
    > tytułem pokrycia kosztów zarządu tą moją częścią. Nie mogąc korzystać z tego
    > miejsca - tak naprawdę płacę za coś z czego korzystać nie mogę. Stawka
    > dzienna nie jest duża 2PLN/dziennie, ale liczy się zasada :-)) .. a raczej
    > przestrzeganie prawa :-))

    Prosze się zastanowić.. KOMU Pan płaci ?

    Pewnie jakaś "wspólnota" jest, pewnie ma jakiś zarząd...

    Może Pan z administratorem porozmawiać, by pomógl zidentyfokowac gościa...

    Moze Pan Gościowi nakleić "upomnienie",może mu Pan obiecać,
    wystawienie rachunku za parkowanie, róznelegalne rzeczy mozna pany
    poradzić.. A Pan wkółka, ze pan ma prawo...

    No ma Pan... Więc broń Pan tego prawa..

    Bogusław