  • Data: 2005-12-13 13:03:14
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Art. 343 par. 2 KC samopomoc.
    http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=56
    Odholuj go i juz.
    Udokumentuj dobrze, żeby nie kłamał o jakichś rzekomych uszkodzeniach.
    Chociaz IMHO nawet, gdyby tego samochodu nie dało się odholować, to mógłbyś go
    rozebrac na części i wynieść, tak jak
    mógłbys niezwłocznie rozebrac domek postawiony bezprawnie na posiadanej przez Ciebie
    nieruchomosci, no ale po co sie
    potem po sadach włóczyć i procesować...
    BTW rzadko możesz mieć tytuł własności do miejsca parkingowego (choc sie zdarza),
    raczej jest to współwłasność
    samodzielnego lokalu uzytkowego garazu podziemnego, ewentualnie było miejsce
    traktowane jako pomieszczenie przynależne w
    wielu spółdzielniach i wspólnotach (mimo braku wydzielenia scianami), lecz tutaj nie
    zmienia to meritum.
    Uwaga: jesli Twój sąsiad zacznie korzystac z tego miejsca i wystapi jako posiadacz,
    to on bedzie miał ochronę prawną, a
    nie Ty jako właściciel ;-))) generalnie jest ochrona posiadania, ale nie ochrona
    własnosci...
    JaC

    > Jak rozumiem z powyższych odpowiedzi zgodnie z prawem posiadam tytuł własności do
    tego miejsca parkingowego, ale
    zgodnie z prawem nie mogę nic zrobić w sytuacji gdy ktoś narusza to moje prawo
    własności mocno je ograniczając - i czy
    naprawdę Policja i Straż Miejska w takich sytuacjach są bezradne?