    From: "CEzar" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mbank i 405 kc
    Date: Wed, 24 Mar 2004 07:51:58 +0100

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:0ok060lm3bq1sf21ca81398bmon8lef24b@4ax.com...

    > Co w żadnej mierze nie przeszkadzało ci korzystać z usług banku
    > (mlinia, internet).
    Przeszkadzało, to prowincja

    > ZTCW jest podpisana, tylko ich kopia do nich nie dotarła.
    Nie jest podpisana, to akurat pamiętam

    > Otrzymujesz odsetki :-)

    > Eee. Najpierw zacznij od przeczytania regulaminu (podpisałeś, że go
    > otrzymałeś) i umowy. A tam jasno jest napisane, że dysponować środkami
    > możesz dopiero, gdy odeślesz kopię umowy. Wypowiedzieć umowę i zlecić
    > przelew środków na inne konto zawsze możesz.

    Regulamin przeczytałem, ale obowiązuje on po podpisaniu umowy a takt fakt
    nie wystąpił
    Nie mogę zlecić przelewu środków, jeśli nie jestem klientem mbanku, a nie
    jestem ( i już nie chcę)

    > Nie prosi się o kontakt, tylko samemu dzwoni do mlinii, podaje swój
    > identyfikator i hasło (wybieranie tonowe) i prosisz o sprawdzenie czy
    > kopia umowy dostarła, a jesli tak, to dlaczego nie masz dostepu za
    > pomocą internetu.

    > Zacznij od regulaminu - jest raczej wszystko w zgodzie z nim :-)
    I znowu to samo: Regulamin obowiązuje PO podpisaniu umowy :(

    > Artur Golański
    CEzar