  • Data: 2004-03-23 15:23:35
    Temat: Re: mbank i 405 kc
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >bo przeprowadziłem się i TPSA numer przznosiła mi 19 miesięcy.
    Co w żadnej mierze nie przeszkadzało ci korzystać z usług banku
    (mlinia, internet).

    >umowa nie podpisana,
    ZTCW jest podpisana, tylko ich kopia do nich nie dotarła.

    >bank zarabia,
    Otrzymujesz odsetki :-)

    >odzyskać nie mogę, ba zrezygnować nie mogę,
    Eee. Najpierw zacznij od przeczytania regulaminu (podpisałeś, że go
    otrzymałeś) i umowy. A tam jasno jest napisane, że dysponować środkami
    możesz dopiero, gdy odeślesz kopię umowy. Wypowiedzieć umowę i zlecić
    przelew środków na inne konto zawsze możesz.

    >od tygodnia proszę o kontakt z osobą kompetentną.
    Nie prosi się o kontakt, tylko samemu dzwoni do mlinii, podaje swój
    identyfikator i hasło (wybieranie tonowe) i prosisz o sprawdzenie czy
    kopia umowy dostarła, a jesli tak, to dlaczego nie masz dostepu za
    pomocą internetu.

    >Podchodzi pod 405 KC??
    Zacznij od regulaminu - jest raczej wszystko w zgodzie z nim :-)

    Artur Golański