  • 1. Data: 2005-12-03 10:02:40
    Temat: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    Otto von Falkenstein <F...@g...pl> napisał:

    Otto - zawiodlem sie na Tobie!
    Jako staly bywalec tej listy popierasz aroganckich zoltodziobow (wpada
    taka jak kometa [nagle sie zjawia i jeszcze szybciej znika],
    narozrabia i nie ma odwagi przyznac sie do bledu i napisac chocby
    "przepraszam"). A fe!

    KaMil

  • 2. Data: 2005-12-03 11:45:15
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    KaMil napisał(a):
> [...]
    > taka jak kometa [nagle sie zjawia i jeszcze szybciej znika],
    > narozrabia i nie ma odwagi przyznac sie do bledu i napisac chocby

    Kompletnie nie rozumiem o co wszystkim chodzi. Dziewczyna wpadła na
    grupę prawo z konkretnym pytaniem prawnym i oczekiwła odpowiedzi, a nie
    nagoni za wysłanie czteech postów zamiast jednego. Czy udzielenie jej
    konkretnej odpowiedzi to "popieranie aroganckich zółtodziobów"? A czy
    przypadkiem to nie jest tak, że "zapomniał wół, jak cielęciem był"? Mnie
    takze zdarzało się na poczatku i nie tylko wysyłanie ilka razy tego
    samego postu - gdy walczyłem z konfiguracją czytnika itp. Zadarzało mi
    się niewłaściwe cytowanie, wstawianie sygnaturek bez delimitera,
    zmienianie tytułów postów, karmienie trolli (to akurat uprawiam nadal
    jako rozrywke umysłową :-) ). Dlatego nie popieram "najezdżania" na
    nopwych uzytkowników tylko dlatego, że nie wiedza jak się zachować, przy
    jednoczesnym kopletnym zignorowaniu jego/jej pytania. Jak dotad nikt
    więcej nie zajął stanowiska w kwestii któa była przedmiotem pierwszych
    czterech postów, a wszyscy zażarcie dyskutuja na temat sposobu jej
    wysłania. To trochę przypomina mi dyskusje z panem kameleonem z Jersey
    City, znanym takze jako Strasbourg-man, który zawsze jak brakuje mu
    argumentów zaczyna czepiac się literówek.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 3. Data: 2005-12-03 12:11:52
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dms0ik$8h5$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Otto von Falkenstein* napisał(a):

> [...]
    > samego postu - gdy walczyłem z konfiguracją czytnika itp. Zadarzało mi
    > się niewłaściwe cytowanie, wstawianie sygnaturek bez delimitera,

    Errare humanum est... tylko powiedz jak reagowałeś na zwracaną uwagę?
    Wyciągałeś z nich wnioski? Czy może tak jak *poncheck* ? Bo ta pani nie
    dość, że pobłądziła (co samo w sobie nagane raczej nie jest), to jeszcze
    udaje święte oburzenie na słusznie zwróconą uwagę, a do tego już można
    sie przyczepić.

    IMHO to jest reakcja na jej arogancję.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2005-12-03 15:06:50
    Od: "fox" <f...@g...pl>

    "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> wrote in message
    >W wiadomości: news:dms0ik$8h5$1@inews.gazeta.pl

    > Errare humanum est... tylko powiedz jak reagowałeś na zwracaną uwagę?

    Zle pytanie. Dobre pytanie to: jak zwracano ci uwage?
    Reakcja zalezy od bodzca.
    Zly bodziec zla reakcja.