    From: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Date: Sat, 03 Dec 2005 12:45:15 +0100

    KaMil napisał(a):
    > Otto von Falkenstein <F...@g...pl> napisał:
    >
    > Otto - zawiodlem sie na Tobie!
    > Jako staly bywalec tej listy popierasz aroganckich zoltodziobow (wpada
    > taka jak kometa [nagle sie zjawia i jeszcze szybciej znika],
    > narozrabia i nie ma odwagi przyznac sie do bledu i napisac chocby
    > "przepraszam"). A fe!

    Kompletnie nie rozumiem o co wszystkim chodzi. Dziewczyna wpadła na
    grupę prawo z konkretnym pytaniem prawnym i oczekiwła odpowiedzi, a nie
    nagoni za wysłanie czteech postów zamiast jednego. Czy udzielenie jej
    konkretnej odpowiedzi to "popieranie aroganckich zółtodziobów"? A czy
    przypadkiem to nie jest tak, że "zapomniał wół, jak cielęciem był"? Mnie
    takze zdarzało się na poczatku i nie tylko wysyłanie ilka razy tego
    samego postu - gdy walczyłem z konfiguracją czytnika itp. Zadarzało mi
    się niewłaściwe cytowanie, wstawianie sygnaturek bez delimitera,
    zmienianie tytułów postów, karmienie trolli (to akurat uprawiam nadal
    jako rozrywke umysłową :-) ). Dlatego nie popieram "najezdżania" na
    nopwych uzytkowników tylko dlatego, że nie wiedza jak się zachować, przy
    jednoczesnym kopletnym zignorowaniu jego/jej pytania. Jak dotad nikt
    więcej nie zajął stanowiska w kwestii któa była przedmiotem pierwszych
    czterech postów, a wszyscy zażarcie dyskutuja na temat sposobu jej
    wysłania. To trochę przypomina mi dyskusje z panem kameleonem z Jersey
    City, znanym takze jako Strasbourg-man, który zawsze jak brakuje mu
    argumentów zaczyna czepiac się literówek.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre