  • 1. Data: 2005-12-03 08:35:25
    Temat: problem z produkcja
    Od: "M. Perlak" <m...@w...pl>

    firma x produkuje kojce dla dzieci, chcialem od nich kupic kilkadziesiat na
    eksport, niestety mi ich nie sprzedali tlumaczac umowa lojalnosiowa,
    znalazlem innego producenta i zlecilem mu produkcje podobnych kojcow,
    roznica miedzy kojcami firmy x a moimi to brak wyciaganych szczebelkow i
    inny ksztalt nozek, sam ksztalt kojca 8smiokat lub kwadrat lub inny ksztalt
    mozliwy do zlozenia , i teraz pytanie czy moge taki towar sprzedawac? jest w
    koncu inny od towaru firmy x

  • 2. Data: 2005-12-04 09:45:41
    Temat: Re: problem z produkcja
    Od: irekk <i...@w...pl>

    M. Perlak napisał(a):
> [...]
    > mozliwy do zlozenia , i teraz pytanie czy moge taki towar sprzedawac? jest w

    Należałoby go najpierw zarejestrować w Urzędzie patentowym.Wówczas nie
    będzie żadnych problemów z produkcją i sprzedażą.