  • 1. Data: 2005-12-03 08:26:23
    Temat: DG w mieszkaniu
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam
    Otwieram DG jako osoba fizyczna, miejscem dzialalności jest miejsce
    zamieszkania.
    Teraz mam wątpliwość, gdzieś obilo mi się o uszy, że inne są oplaty
    za energię elektryczną dla firm inny dla osób prywatnych. Czy to prawda?
    Czy muszę zatem mątować osobny licznik. Dzaielalność prowadziłbym w
    jednym pokoju.
    Czy muszę zglosić też ten fakt do Spółdzielni (podobno za te
    powierzchnię będzie inna oplata).
    Jak z pozostałymi mediami np. telefon, internet itp. ?
    A może wystarczy podpisać umowę z samym sobą na wynajem albo jakoś
    inaczej zalatwić tę sprawę.
    A może nie dotyczy to osoby fizycznej prowadzącej DG?
    Proszę o wyjasnienie mi tych kwestji.
    Wielkie dzięki.
    pozdr,
    mk