  • 11. Data: 2007-01-12 15:21:07
    Temat: Re: mandat zagraniczny
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > I wstyd Polakom zrobiłeś.

    wstyd to robia zlodzieje

    > W Polsce nie pamiętam. W Norwegii nie byłem nigdy.

    to sie przejedz, zobaczymy co wtedy powiesz ciekawego
    --
    ven

  • 12. Data: 2007-01-12 15:24:18
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > Jeśli nie potrafisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie czy zapłacić
    > czy nie - postaw sobie inne pytanie: "Czy zamierzam jeszcze jeździć
    > do Norwegii?"
    Jezdze caly czas, ale nie o to chodzi!!!!!!!!!!
    Malo jest firm/ludzi naciagajacych na rozne rzeczy? Ja kaze kuzynowi z
    Anglii wyslac list do Ciebie z kartka w srodku ze masz zaplacic jakistam
    mandat, podam moj numer konta i bede czekal az grzecznie oddasz mi swoje
    pieniadze. O TO CHODZI! Czy na takim pismie nie powinna widniec jakas
    pieczec? Podpis? Podstawa prawna?

    --
    ven

  • 13. Data: 2007-01-12 15:28:12
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "BremTrans" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mandat, podam moj numer konta i bede czekal az grzecznie oddasz mi swoje
    > pieniadze. O TO CHODZI! Czy na takim pismie nie powinna widniec jakas

    Może zapytaj po prostu tego, kto Ci ten list wysłał.

    Pewnie niewiele Ci moga zrobić. Być może jak wjedziesz znowu do Norwegii
    zgarnąć auto do depozytu dopóki się nie wypłacisz.

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2007-01-12 15:35:58
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > Czy na takim pismie nie
    > powinna widniec jakas pieczec? Podpis? Podstawa prawna?
    W cywilizacji (np. w Szwecji) praktycznie nie stosuje sie czegos takiego jak
    pieczatki - bo i po co ? Jaki problem zrobic pieczatke i podrobic podpis -
    generalnie sprawa prosta - jak jechales bez oplaty to zaplac bo przy
    kolejnym wjezdzie moga cie po prostu zamknac do wyjasnienia i zatrzymac np.
    auto.. Jesli nie pamietasz czy wjechales na autostrade bez oplaty to pewnie
    czesto to robisz bo ja np. bym pamietal ze kiedys tam cos takiego mi sie
    zdarzylo wiec jak nie pamietasz faktu ze wjechales bez oplaty to tylko
    gorzej dla ciebie bo z tego co wiem o wjazdach na autostrady to ciezko nie
    zauwazyc punktu poboru oplat - to ze jest automatyczny i akurat szlaban byl
    otwarty to nie znaczy ze mozna sobie ot tak wjechac..

    Pozdrawiam
    Art

  • 15. Data: 2007-01-12 15:38:15
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > Spoko:) Po prostu wg mnie wieksza szansa na to ze na pms spotkasz kogos
    > kto bywal w norwegii i zostal tam sfotografowany
    Bardziej chodzilo mi tu o ta czesc z dzwonieniem do wlasciciela autostrady,
    ale luz :)
    > Jakie pytanie, taka odpowiedz:P
    Oczekiwalem bardziej odpowiedzi w rodzaju "na mocy porozumienia miedzy
    krajami z dnia ... obowoazuje obustronna wymiana danych osobowych blablabla"
    a nie Ty mi tu jakies pierdoly o wrozce piszesz.

  • 16. Data: 2007-01-12 16:09:24
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 16:35:58 +0100, Art napisał(a):

> [...]
    > generalnie sprawa prosta - jak jechales bez oplaty to zaplac bo przy
    > kolejnym wjezdzie moga cie po prostu zamknac do wyjasnienia i zatrzymac np.

    A przeczytałeś to co OP pisał? On nie ma problemu z tym żeby zapłacić,
    tylko nie jest pewny komu ma zapłacić i podejrzewa wyłudzenie.
    Rada Pawła też nie jest dobra - raczej należało by zapytać kogoś
    w Norwegii czy faktycznie ta firma windykacyjna ma prawo żądać pieniędzy
    w ich imieniu.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2007-01-12 16:11:09
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "BremTrans" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jezdze caly czas,

    To jak cie kiedyś policja norweska zatrzyma to zapłacisz z nawiązka ten
    mandat. Pewnie ci nie pozwolą odjechać, dopóki go nie opłacisz. Módl sie,
    bys nie mial wtedy do najbliższego bankomatu 100 km.

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 18. Data: 2007-01-12 16:13:24
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

> [...]
    > Oczekiwalem bardziej odpowiedzi w rodzaju "na mocy porozumienia miedzy
    > krajami z dnia ... obowoazuje obustronna wymiana danych osobowych

    Ty widze nie negujesz misiaczku samego zdarzenia, tylko próbujesz się
    wykręcic od zapłacenia. Czemu mamy policji norweskiej przeszkadzać w
    wyegzekwowaniu jej należności?

  • 19. Data: 2007-01-12 16:25:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    badzio wrote:

    > 2tyg temu do pracy jechalem. Ale ktora droga rok temu jechalem nad morze
    > to pamietam - moge nie pamietac konkretnie numeru drogi ale zerkne na
    > atlas i od razu sobie przypomne

    Może dlatego że jesteś, jak mawiają angielskojęzyczni, anal-retentive ;->

  • 20. Data: 2007-01-12 16:27:09
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > Ty widze nie negujesz misiaczku samego zdarzenia, tylko próbujesz się
    > wykręcic od zapłacenia. Czemu mamy policji norweskiej przeszkadzać w
    > wyegzekwowaniu jej należności?

    Czytanie ze zrozumieniem szwankuje widze na tej grupie...
    NIGDZIE ZADNEJ WZMIANKI O POLICJI NIE MA, TO NIE MANDAT Z POLICJI TYLKO Z
    PRYWATNEJ JAKIEJS FIRMY!!!
    Dlatego mam watpliwosci i sie pytam o podstawy prawne egzekwowania
    jakichkolwiek naleznosci od osob prywatnych przez firme angielska w imieniu
    firmy norweskiej.
    UFFF...
    --
    ven