  • 1. Data: 2007-01-12 12:47:14
    Temat: mandat zagraniczny
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    Wlasnie dostalem :Powiadomienie o mandacie" przyslane z firmy (rzekomo
    windykacyjnej www.epcplc.com) z Anglii. Firma ta domaga sie pieniedzy w
    imieniu firmy z Norwegii bedacej wlascicielem autostrady. W powiadomieniu
    stwierdzone jest ze mandat jest z 14.2.2006 za "przejazd przez punkt
    kontrolny oplat drogowych bez elektronicznego tagu".
    Na powiadomieniu tym nie widnieje zaden podpis ani pieczatka, generalnie
    wyglada jakby wydrukowal to sobie nastolatek na drukarce w domu. Czy jestem
    zobligowany do zaplacenia tego czy moge to zbagatelizowac? W oparciu o jakie
    przepisy prawne dziala ta firma windykacyjna, skad ma moje dane osobowe i na
    jakiej podstawie mozna sie od tego odwolac? Czy to jest legalne dzialanie?

    Pozdrawiam
    Patryk

  • 2. Data: 2007-01-12 13:51:45
    Temat: Re: mandat zagraniczny
    Od: "thaz [xpect]" <t...@N...pl>

> [...]
    > przepisy prawne dziala ta firma windykacyjna,
    > skad ma moje dane osobowe i na jakiej podstawie
    > mozna sie od tego odwolac? Czy to jest legalne

    a byłeś tam/jechałeś ?
    czy to tajemnica?

    thaz

  • 3. Data: 2007-01-12 14:03:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu BremTrans porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy jestem
    > zobligowany do zaplacenia tego czy moge to zbagatelizowac?
    Ja bym zadzwonil do norwegii, do wlasciciela autostrady. Ale najpierw
    zapytalbym sie na pl.misc.samochody
    > W oparciu o jakie
    > przepisy prawne dziala ta firma windykacyjna,
    No jesli to nie pic, to pewnie norweskie
    > skad ma moje dane osobowe
    To musisz sie zapytac na alt.pl.wrozby
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-01-12 14:38:43
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > a byłeś tam/jechałeś ?
    > czy to tajemnica?

    no w Norwegii bylem, a Ty pamietasz ktoredy jechales rok temu?? zdjecie jest
    zrobione przodu samochodu z numerami i kawalkiem asfaltu, rownie dobrze na
    parkingu pod domem ktos by mogl takie zrobic, nawet skrawka otoczenia nie
    widac.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2007-01-12 14:55:27
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > Ja bym zadzwonil do norwegii, do wlasciciela autostrady. Ale najpierw
    > zapytalbym sie na pl.misc.samochody
    Dzieki, bardzo konkretna porada.

    > No jesli to nie pic, to pewnie norweskie
    Norwegia nie jest w Unii, to co, moga mi nadmuchac jak nie zaplace??

    > To musisz sie zapytac na alt.pl.wrozby
    Widze staly bywalec zorientowany w temacie, zapytam tam o Twoje dane,
    ciekawe co mi powiedza...
    --
    ven

  • 6. Data: 2007-01-12 14:58:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu BremTrans porozsypywal nastepujace haczki:
    > no w Norwegii bylem, a Ty pamietasz ktoredy jechales rok temu??
    A tak czesto jezdzisz do Norwegii? Wiesz.. ja moge nie pamietac ktoredy
    2tyg temu do pracy jechalem. Ale ktora droga rok temu jechalem nad morze
    to pamietam - moge nie pamietac konkretnie numeru drogi ale zerkne na
    atlas i od razu sobie przypomne
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-12 15:08:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "BremTrans" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > no w Norwegii bylem,

    I wstyd Polakom zrobiłeś.

    >a Ty pamietasz ktoredy jechales rok temu??

    W Polsce nie pamiętam. W Norwegii nie byłem nigdy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2007-01-12 15:16:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 12 Jan 2007 15:55:27 +0100,
    BremTrans <b...@p...fm> screamed:

    > Norwegia nie jest w Unii, to co, moga mi nadmuchac jak nie zaplace??

    Jeśli nie potrafisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie czy zapłacić
    czy nie - postaw sobie inne pytanie: "Czy zamierzam jeszcze jeździć
    do Norwegii?"

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 16:20:08 user up 11219 days, 4:15, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest.

  • 9. Data: 2007-01-12 15:17:27
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu BremTrans porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dzieki, bardzo konkretna porada.
    Spoko:) Po prostu wg mnie wieksza szansa na to ze na pms spotkasz kogos
    kto bywal w norwegii i zostal tam sfotografowany

    > Norwegia nie jest w Unii, to co, moga mi nadmuchac jak nie zaplace??
    Wg mnie tak. No chyba ze planujesz jeszcze odwiedzic wikingow:)
    Jakie pytanie, taka odpowiedz:P
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-01-12 15:20:02
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

> [...]
    > 2tyg temu do pracy jechalem. Ale ktora droga rok temu jechalem nad morze
    > to pamietam - moge nie pamietac konkretnie numeru drogi ale zerkne na

    raz w tygodniu, ale co to ma do mojego pytania?
    mnie o wykladnie prawna chodzi tutaj a nie dywagacje turystyczne

    --
    ven