    From: "BremTrans" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat zagraniczny
    Date: Fri, 12 Jan 2007 13:47:14 +0100

    Wlasnie dostalem :Powiadomienie o mandacie" przyslane z firmy (rzekomo
    windykacyjnej www.epcplc.com) z Anglii. Firma ta domaga sie pieniedzy w
    imieniu firmy z Norwegii bedacej wlascicielem autostrady. W powiadomieniu
    stwierdzone jest ze mandat jest z 14.2.2006 za "przejazd przez punkt
    kontrolny oplat drogowych bez elektronicznego tagu".
    Na powiadomieniu tym nie widnieje zaden podpis ani pieczatka, generalnie
    wyglada jakby wydrukowal to sobie nastolatek na drukarce w domu. Czy jestem
    zobligowany do zaplacenia tego czy moge to zbagatelizowac? W oparciu o jakie
    przepisy prawne dziala ta firma windykacyjna, skad ma moje dane osobowe i na
    jakiej podstawie mozna sie od tego odwolac? Czy to jest legalne dzialanie?

    Pozdrawiam
    Patryk