  • Data: 2011-06-22 05:33:33
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości
    news:itqbfs$29l$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał

    > Ten odcinek ma ok. 7 km w tym przyjemne górki, jak sie zrobi 5 okrążen to
    > i po 3 piwach śladu by nie było;) Aczkolwiek ja preferuje piwko "po" i nie
    > w róży a w zielonej lub pod zoo;)
    > pozdr.
    > --

    mam nadzioeje ze w miejscu do tego przeznaczonym?
    Bo w przeciwnym wypadku :
    1. mandat za zanieczyszczanie (czytaj "odawanie moczu w miejscu do tego nie
    przeznaczonym")
    2. za nieobyczajne zachowanie sie (czytaj "obnazanie sie w miejscu
    publicznym" - no chyba ze potrafisz sie odlac "nie wyciagajac go" z rozporka
    hehehe)
    3. za spozywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Wystarczy? Jesli nie to moze dojsc
    4. ekshibicjonizm hehehe
    5. naklanianie do "innej czynnosci seksualnej" nieletnich (jesli jakis
    dzieciak by cie zobaczyl "z instrumentem" na wierzchu heheeh)