  • Data: 2011-06-22 05:25:25
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:itmt10$tap$1@news.onet.pl...

    > No chyba że alkomat kłamie :-) Przepraszam nie napisałem, że wcześniej ok.
    > godz 19.00 wypili pierwsze piwko 0.5L. Natomiast od tego czasu minęło 3h,
    > a na rowerach przebyli ponad 20km. Więc ciężki wysiłek fizyczny ma również
    > wpływ na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. Drugie piwo wypili w
    > parku ok. 22.00 i to było wszystko co wypili. Należy rozróżnić pojęcia a)
    > po spożyciu alkoholu b) po wpływem alkoholu. Nie znam się na prawie w tej
    > kwestii, ale tak na chłopski rozum- facet nie jechał rowerem na ulicy, nie
> [...]

    Po 2 piwach w czasie ponad 3 godziny mieć tyle w wydychanym powietrzu?
    hehehe
    No chyba ze badal zaraz po spozyciu... heh, ale wtedy odczekac 15 minut i
    poddac sie ponownemu badaniu.
    Po 1 piwku spozytym 3 godziny wczesniej nie powinno byc juz sladu...
    co do 2 sie nie wypowiadam, nie wiem jak to bylo, ale i tak jakims
    kretactwem mi tu pachnie (pewnie chmielowym hehehe)